4660 Nereus, un asteroid de dimensiunea Turnului Eiffel, pentru a zbura deasupra Pământului

Un asteroid de dimensiunea aproximativă a Turnului Eiffel va zbura pe lângă Pământ sâmbătă dimineața, la 2,4 milioane de mile de planeta noastră – ceea ce în termeni cosmici este aproape.

Nereus are un diametru de 4.660 1.083 de picioare și are formă de ou, conform EarthSky, care oferă știri despre cer și știința nopții. Dimensiunea sa este adesea comparată cu Turnul Eiffel din Paris, Franța.

Se va apropia de Pământ în jurul orei 10:51 ET, dar va fi încă de aproximativ 10 ori mai departe de Lună, relatează publicația.

Un asteroid este clasificat drept „obiect potențial periculos”, dar asta nu înseamnă că este pe cale de a se ciocni cu Pământul. NASA definește această clasificare Fiind un obiect apropiat de Pământ, orbita sa îl face pe o rază de 4,7 milioane de mile de orbita Pământului și o dimensiune de peste 500 de picioare.

4660 Nereus a fost descoperit în 1982 de Dr. Eleanor Helen, astronomul care a fost pionier în căutarea și studiul asteroizilor din apropierea Pământului.

Nereus se apropie de Pământ de câteva ori în fiecare secol, potrivit EarthSky. Acest lucru, împreună cu faptul că este un asteroid relativ „lent” care călătorește cu aproximativ 14,719 mile pe oră, a însemnat că a fost considerat un asteroid ideal de vizitat. Căutare din 2009 a numit-o „Un obiectiv major pentru o misiune spațială”.

READ  Trăiește mai mult: polifenolii din ceaiul verde pot activa gena longevității observată la oamenii care trăiesc mai mult

Asterak, o bază de date științifică și economică cu peste 600.000 de asteroizi și estimează că Nereus are o valoare de 4,71 miliarde de dolari în metale prețioase.

FOTO DE FIȘAR – Asteroidul 243 Ida, descoperit de sonda Galileo în 1993, reprezentat într-o ilustrație. (Foto: QAI Publishing/Universal Images Group prin Getty Images)

NASA Investit în concepte de tehnologie Vizează extragerea asteroizilor și forarea lunii. În octombrie 2020Nava sa a coborât pe un asteroid și a atins momentan suprafața pentru a colecta o mână de moloz cosmic pentru a se întoarce pe Pământ.

Aceasta a fost o premieră pentru Statele Unite și numai Japonia a înregistrat mostre de asteroizi, potrivit Associated Press.

Duminică, cea mai bună și mai strălucitoare cometă din 2021 – cunoscută sub numele de Cometa lui Leonard – De asemenea, o va face mai aproape de Pământ, la 21 de milioane de mile de planeta noastră, relatează EarthSky. Potrivit regizorului, luna aceasta va fi vizibilă pe cerul emisferelor nordice și sudice cu ajutorul binoclului.

Cometele și asteroizii sunt ambele resturi de la formarea sistemului nostru solar și orbitează în jurul Soarelui, în mod similar cu modul în care funcționează Pământul, dar cometele sunt mai înghețate și își dezvoltă coada pe măsură ce se apropie de Soare. NASA spune.

Legate de: Misiunea NASA DART: nava spațială s-a ciocnit în mod deliberat de luna asteroidului

Această poveste a fost raportată din Cincinnati.