Razer Kraken V3 HyperSense Review – Bun venit la Boomtown

Sunet nealterat poate fi o provocare de întâmpinat în general, darămite căști de gaming. Trucuri marr ceea ce ar trebui să fie altfel calitate incredibilă a construcției în timp ce monitoarele mai ieftine conduc căștile pentru urechi cu o izolare sunet pasivă mai mică decât stelară. Ocazional, totuși, un set cu cască unicorn va ajunge livrând calitate audiofilă limită sunet, impresionant Design si constructiiși, de asemenea, se întâmplă să fie minunat de purtat. Un astfel de căști, trucuri trucuri și toate, nu este nimeni altul decât Razer Kraken V3 HyperSense.

The Razer Kraken V3 HyperSense vine ca o surpriză printre gama actuală de Razer ofrande. Dispune de o calitate remarcabilă a construcției și sunet incredibil, vine cu drivere minunate care oferă un sunet incredibil (ajustat și certificat de THX), și are una dintre cele mai interesante caracteristici prezentate vreodată într-un set cu cască: haptics. Este cu siguranță un concept ciudat, dar care se oferă în cele din urmă atunci când este pus împreună cu tot ceea ce are de oferit setul cu cască.

The Razer Kraken V3 HyperSense are toate clopotele și fluierele la care te-ai aștepta de la capătul mai scump al modelelor de nivel mediu ale producătorului. Razer a optat pentru o schemă de culoare neagră elegantă, care predomină pe întregul produs, servind pentru a face produsul să arate mult subestimat în rândul restului gamei. Fiecare cupă pentru urechi este suficient de mare pentru a trece peste majoritatea urechilor [my pointy ears included], și este împodobită cu o spumă cu memorie îmbrăcată în piele artificială. Combinația are ca rezultat o experiență confortabilă cu o izolare pasivă decentă a zgomotului pe care o puteți purta ore întregi. Acest design simplu, dar confortabil, se extinde și asupra benzii pentru cap, care prezintă un cadru frumos și elegant din oțel la interior și o parte superioară din piele tare căptușită cu amortizare moale pe partea inferioară. Setul cu cască are, de asemenea, un microfon detașabil și comutatorul obișnuit de dezactivare a sunetului și comutatorul de volum pe o cupă pentru ureche. Este cu adevărat una dintre cele mai frumoase Razer căștile oferite în prezent și, îndrăznesc să se spună, printre cele mai bune căști de gaming în ansamblu.

READ  Live at 9: Politicieni și experți în relația dintre democrație și tehnologie | Economie

Ce este foarte neobișnuit la Razer Kraken V3 HyperSensecu toate acestea, este includerea unui buton suplimentar: unul care comută real HyperSense tehnologie. Conceptul de feedback haptic este de fapt destul de cool și unul Razer a explorat înainte. Gama lor superioară Razer Fire Ultimate a prezentat proprietarul HyperSense tehnologie de ceva timp. Acum, producătorul a considerat de cuviință să îl instaleze în sfârșit într-unul dintre produsele lor de nivel mediu, mai accesibile, deși încă destul de scumpe. The Razer Kraken V3 HyperSense adaugă un strat suplimentar de imersiune prin vibrații, alături de furnizarea de sunet de calitate pentru jocuri.

Razer HyperSense Funcționează oferind feedback haptic (niveluri diferite de vibrații) declanșat prin semnale de frecvență joasă. Aceasta înseamnă să tragi și să fii împușcat în jocuri precum Chemarea la datorie va oferi întotdeauna o tactilă de impact, în timp ce coloana sonoră în sine în jocuri precum DOOM va oferi un tambur constant, chiar dacă aproape de rău augur. Cu toate acestea, mai subtilă este nuanța frumoasă a modului în care se declanșează atunci când joci titluri open world. Horizon Zero Dawnde exemplu, declanșează Razer HyperSense Ori de câte ori inamicii mari vin la îndemână, oferindu-le jucătorilor să guste ceea ce probabil aude (și simte!) Aloy în timp ce traversează pământul. În mod similar, jucătorii se pot aștepta la un set extraordinar de divers de zgomote și tobe în jocuri precum Monster Hunter World și Monster Hunter Rise, unde vânătoarea de monștri mai mari se simte cumva și mai captivantă decât înainte. Poate fi unul dintre cele mai mari trucuri văzute vreodată la perifericele de gaming (cu excepția găurilor atroce de găurit de la șoarecii de gaming), dar este cu adevărat oh-atât de bine.

READ  Outriders dev deschide un nou studio pentru a lucra la 2 proiecte noi

Cea mai dezamăgitoare parte a căștilor provine, probabil, din calitatea acceptabilă a microfonului. În timp ce sună grozav pe Discordie, efectuarea oricărui tip de înregistrare va arăta cât de proaste sunt perifericele de jocuri în ansamblu cu calitatea microfonului. Din fericire, nu este nici pe departe la fel de rău ca Logitech Căștile tind să fie și, cu siguranță, este umbrită de nenumăratele alte funcții pe care le oferă.

Așa cum este parte din curs cu altele Razer periferice, utilizatorii pot guverna aproape fiecare aspect al Razer Kraken V3 HyperSense prin software-ul proprietar al companiei. Razer Synapse oferă o varietate de funcții pentru căști. Utilizatorii pot schimba profilurile EQ în funcție de starea de spirit și/sau experiența de ascultare (inclusiv trecerea la THX Spatial Audio). Răspunsul în frecvență al căștilor urmează același reglaj ca majoritatea celorlalte Razer căști, cu joase și înalte ridicate și medii decent plat. Rezultatul este un bas căruia îi place să fie experimentat fără a fi arogant (un lucru bun, având în vedere că hapticele se bazează pe bas), iar înaltele fac ca vocile să sune clare ca întotdeauna. De asemenea, utilizatorii pot seta sensibilitatea microfonului, iluminarea RGB și chiar pot comuta și modifica sensibilitatea HyperSense.

În ceea ce privește conectivitatea, Razer Kraken V3 HyperSense oferă numai conectivitate prin cablu. Se termină într-o conexiune USB-A, făcându-l perfect pentru majoritatea utilizatorilor de pe desktop, dar limitează utilizatorii de consolă. PlayStation 5 utilizatorii pot profita de funcționalitatea integrată a căștilor HyperSense caracteristici, în timp ce acestea pot profita și de acestea THX Spatial 7.1 virtualizare. Din păcate, căștile sunt mult mai limitate Xbox Series X/Scu utilizatorii de consolă verde care pot folosi doar Dolby Atmos sau Windows Sonic Cu nu HyperSense a sustine. Setul cu cască limitează, de asemenea, utilizatorii consolei prin faptul că trebuie să fie conectat la un port USB-A, care se află pe consolă în sine, ceea ce înseamnă că utilizatorii trebuie să fie aproape de consolele lor atunci când joacă. Din păcate, nu există un adaptor care să permită controler sau conectivitate fără fir.

READ  Splatoon 3 în peisajul urban absolut uimitor Spider-Verse

În cele din urmă, Razercea mai nouă completare a lui Kraken gama poate fi destul de greu de vândut pentru utilizatorii de consolă, în timp ce ofertele sale sunt de fapt semnificative pentru utilizatorii de desktop. De la sunet strălucitor, până la un nivel minunat de imersiune, The Razer Kraken V3 HyperSense are o mulțime de lucruri de făcut. Ceea ce vine ca o surpriză deosebită este calitatea remarcabilă a construcției și geniul software – deși are sens având în vedere că producătorul are doi ani întregi de HyperSense experiență sub centură. Integrarea completă a Razer Synapse înseamnă, de asemenea, că utilizatorii de computere vor putea întotdeauna să modifice și să se joace cu tot felul de setări, permițându-le să creeze căștile perfect adaptate pentru ei. În timp ce gama de prețuri poate depăși unele bugete de nivel mediu, cu siguranță merită banii.

PRO CONTRA
Razer HyperSense este cu adevărat grozav HyperSense poate fi mai rafinat
Design elegant, discret Funcționalitate limitată pe consolă