Recenzia filmului roman – Legea superioară și noaptea albă sau filmul roman

Deoarece a fost menționat în coloana anterioară, Balor / Drept superior A fost lansat în cinematografele din toată țara. Una dintre cele mai așteptate premiere ale anului, debutul lui Octave Chilaro este plin de teme serioase. Protagonistul este un profesor de religie și soția unui preot local dintr-un oraș mai mic (presupun). Mereu detașată, comportându-se așa cum se așteaptă de la un profesor, femeie și soție de duhovnic, Ekaterina se trezește pe gheață foarte subțire când unul dintre elevii ei nu încearcă să-și ascundă atracția față de ea.

De acum, lucrurile merg la vale, așa cum v-ați aștepta, apoi coboară așa cum nici cei mai fanteziași telespectatori nu se așteptau, culminând cu punctul culminant al exagerării care a făcut publicul să râdă în seara premierei filmului din iunie la Festivalul de Film Transilvania.

Este păcat că ultima parte ia o întorsătură atât de nebună pentru că ceea ce a mai realizat Chelaru este un studiu serios și plin de compasiune asupra unei femei legate de așteptări atât acasă, cât și în public, cu ajutorul genialei Mălina Manovici în rolul Ecaterinei. Alexandru Papadopol, adesea văzut în comediile ușoare, este un ceas genial anti-gen în rolul soțului ei Drago, un partener strict și controlant. În exterior drăguț și având o față amuzantă iubitoare, amenințarea lui de a exploda în orice moment este deosebit de eficientă.

Săptămâna aceasta este plină de alte filme din Ceartă selecție și multe altele. tradiţional noapte albafilm roman noapte alba Este un maraton de filme românești, atât lungi, cât și scurte, prezentate într-o seară în cinematografele din toată țara. De data aceasta este pe 16 septembrie la București, Cluj-Napoca și Timișoara, nou deschis cinema victoria. Cele mai recente lansări sunt aici, la fel ca și noile imagini care sunt încă afișate pentru prima dată. Cele mai detaliate informații despre noaptea pagina de Facebook.

READ  Documentarul lui Kaupo Kruusiaugu despre Tarmo Soomer va fi prezentat pentru prima dată în film

Scris de Ioana Moldovan, editorialist, [email protected]
(Informații imagine și credit: Mălina Manovici & Alexandru Papadopol într-o imagine statică a unei legi superioare în Cinemagia)