Recenzie: Campania – Cineuropa

, Regizor roman Marian Krishan Revine la o dinamică similară comunicării greșite în a patra sa caracteristică, campania [+see also:
interview: Marian Crişan
]
, A cărui premieră mondială a fost recent în competiția principală pentru Festivalul Internațional de Film din Moscova.

(Articolul continuă mai jos – informații comerciale)

Lanț de corzi

Scenariul a fost scris de Krishan W. Gabriel Andronach (Versiunea sa Sunt din Berlin Povestea inspirată foarte puțin (Viorel, continuă)Ovidiu Crișan), Un tractorist din Salunta, un orășel din Transilvania, a cărui viață simplă s-a schimbat după ce i-a ajutat pe ocupanții unei mașini scumpe care s-a defectat lângă câmpul în care lucra fermierul. Unul dintre pasageri este Mucano (Ion Sabdaro), Un politician bucureștean care militează în prezent pentru iminentele alegeri ale Parlamentului European și totul începe când politicianul și anturajul său acceptă invitația lui Fiorel de a-i găzdui până când mașina va fi reparată.

Descoperim rapid că Mocanu este înconjurat de o aură de corupție și că este deja cercetat pentru diferite decizii discutabile din trecut, ceea ce înseamnă că câștigarea unui loc în Parlamentul European este de o importanță primordială, deoarece această poziție vine cu imunitate. Acesta este motivul pentru care Mocanu este dispus să facă orice pentru a câștiga alegerile, iar filmul urmează practic fiecare cascadorie publicitară cu scopul de a-l apropia de comunitatea pentru care ar trebui să voteze.

READ  John Dillerman: New Danish children's television show featuring a man with a huge penis

Dragostea lui Krishan pentru Salonta, care este de fapt locul său de naștere, poate fi simțită în fiecare scenă, în timp ce comportamentul bizar al lui Mukano creează un contrast interesant între localnicii liniștiți, muncitori, care duc o viață liniștită și fără acțiune, și acest lucru puternic, rotund, intrus incompetent și necinstit. Falsificarea fiecărui aspect al vieții sale pentru a amâna ceea ce pare a fi o convingere 100% sigură. Filmul este conceput ca o serie de vinete care includ interacțiunile confuze ale lui Mocanu cu localnicii, o serie de evenimente care din păcate folosesc câteva instrumente destul de repetitive pentru a adăuga straturi personajului și a sublinia distanța enormă dintre ceea ce se așteaptă de la el (de exemplu , să fii servitor societății) și ce este de fapt.

Chiar dacă Crișan folosește un stil de izolare foarte discret pentru poveste, Oleg MotuCamera creează o anumită distanță între public și personaje. campania El are un mesaj clar de transmis, că corupția este abundentă și că chiar și cei mai cinstiți oameni se pot lăsa poluați. Mai mult, înseamnă că orice lucru semnificativ poate fi deturnat și transformat într-un instrument care susține corupții. Printre diferitele modalități de a se apropia de alegătorii lui Salonta se numără încarnarea sa a celebrului JFK ‘Sunt din Berlin„Vorbire. Există ceva incredibil de ciudat în utilizarea acestui discurs ca instrument pentru a pune un om, probabil să fie în spatele gratiilor, într-o poziție de putere …

În afară de o repetare a modului în care Mocanu se ocupă cu cei din jur, campania Suferă de o dezvoltare oarecum incredibilă pentru cel de-al doilea erou al filmului, Viorel. Petrecem atât de mult timp văzându-l ca pe un fermier prietenos, timid, imparțial și nepoliticos, încât îl putem accepta brusc ca stăpân al manipulării, întrucât își susține pe deplin oaspetele în ziua alegerilor. Această schimbare ar putea fi foarte surprinzătoare și extraordinară pentru public, dar o ajută pe Krishan să transmită mesajul principal al poveștii sale.

READ  Scena ștearsă a lui Shang-Chi dezvăluie un alt personaj care trebuia să moară

campania Produs de compania română Rova Film și coprodus de Mandragora. Filmul este tratat la nivel internațional de Picture Tree International.