Recenzie de film românesc – Filme pe care trebuie să le vizionați acum: 5 minute așa târziu și masă

În timp ce totul se întâmplă online, un film face runde cinematice, fizic! Cu premiera pe 27 martie, o echipă a fost anulată 5 minute / 5 minute prea târziu Acum încearcă din nou să viziteze cinematografele începând cu 20 noiembrie, după premiera sa online (oarecum ironic, dar este o decizie bună să fie disponibil în toată țara). Acum apare în Multe cinematografe În Hunedoara, Caraș-Severin, Gorj și Harghita vor urma mai multe cinematografe în funcție de contextul legal. Degetele traversau cât mai multe.

Bazat parțial pe evenimente reale, 5 minute prea târziu Se ocupă de consecințele violentei prezentări agitate a unui film LGBT de către un grup anti-gay. Atunci când un tânăr este grav rănit din cauza unui răspuns întârziat (chemat) din partea jandarmeriei, dezvăluirea evenimentelor menționate anterior îl aduce pe ofițerul responsabil de intervenție într-un moment de rupere, precum și pe jurnalistul motivat privat să-i urmeze pasul fără compromite. .

Dan Qiu nu a fost niciodată un realizator realizat și 5 minute Prea tarziu Nu face excepție, deși are cele mai bune intenții. Unele dintre actori și dialog sunt nenaturale, iar unele evenimente sunt plasate în mod flagrant pentru a servi complotul. Cu toate acestea, filmul este distractiv, cu un ritm puternic și tensionat și se dezvoltă până la un final dureros din punct de vedere emoțional. 5 minute prea târziu El este, de asemenea, serios și direct în denunțările sale de homofobie și relațiile hărțuitoare ale presei comerciale, care sunt conduse de ratinguri, precum și de a fi suficient de inteligent pentru a ști că lucrurile sunt adesea mai acre decât ne-am dori să fie. Evenimente reale la originea filmului, întreruperile anti-gay ale celor două filme LGBT din cinema Muzeul Țăranului Român (În 2013 până la verifică Copiii sunt bine Și în 2018 în timpul spectacolului 120 de bătăi pe minutRușinos, așa cum au fost reacțiile instituțiilor oficiale, așa că orice tratament critic al problemei este mai mult decât binevenit.

READ  4,1 milioane de români au început să utilizeze serviciile digitale din 2019 - Diplomatul București

Un alt eveniment săptămâna trecută este colectivLansare simultană pe platformele digitale din Marea Britanie și SUA (Operator BFI.orgȘi Amazon Prime etc.), în timp ce este încă disponibil în România cu o dată HBO GO.

Excelentul documentar al lui Alexander Nanao urmărește jurnaliștii Gazetei Sporturilor care au descoperit un oribil scandal de sănătate după tragicul incendiu din colectiv Club din București în octombrie 2015, provocând o schimbare de guvern după un protest public larg răspândit. Mai multe victime au murit după ce au fost infectate în spitale cu bacterii foarte rezistente, ducând la o explozie a descoperirii companiei Hexi Pharma De ani de zile vinde dezinfectanți diluați către spitale din România, ceea ce explică și teama generală din România de spitalizare în majoritatea intervențiilor ocazionale. Lupta ulterioară pentru schimbarea regimului de către nou-numitul ministru al Sănătății Vlad Voikolescu și echipa sa este punctul central al celei de-a doua părți a filmului. colectiv Greu și înfuriat. Este, de asemenea, un ceas impresionant în cea mai bună tradiție de film de jurnalism de investigație. Este rar să fii controlat emoțional și acordat în ciuda unei priviri clar stricătoare asupra stării lucrurilor, suficient de matur pentru a înțelege modul în care deciziile morale și etice sunt luate într-o ordine greșită, condamnând în mod clar ceea ce este fără echivoc greșit. Aceasta este o observație esențială, dacă aveți nervul să faceți acest lucru, deoarece pare mai mult decât corectă pentru actuala criză de sănătate cu care ne confruntăm.

Scris de Ioana Moldova, Columnist, [email protected]

(Sursa imaginii: Colectiv pe cinemagia.ro)