Recenzie: Mi iubita, mon amour

Cannes 2021: Primul efort de regie al lui Noémie Merlant este un film plin de magie despre o poveste de dragoste la prima vedere și o călătorie total neașteptată care depășește limitele prejudecăților.

Noémie Merlant și Gimi-Nicolae Covaci în Iubirea mea Iubirea mea

„În seara asta, vei fi la fel de frumoasă ca țiganii și nu doar fetele franceze.” Nu trebuia să fie așa ca acești patru prieteni parizieni aflați în vacanță de vară în România să sărbătorească noaptea găinii pentru unul dintre grupurile lor care urmează să se căsătorească peste o lună. Dar când mașina care le conține toate bunurile, inclusiv pașapoartele, este furată, cvartetul rămâne în mijlocul pustietății, cu o familie de țigani care le servește drept singura linie de salvare, iar tânărul frumos stârnește o mulțime de sentimente surprinzătoare . Acesta este punctul de plecare Noemi Merlant‘s Iubirea mea Iubirea mea [+see also:
]
, un film ușor, umil, plin de inimă și eliberator, care a fost prezentat la o proiecție specială în cadrul selecției oficiale a celui de-al 74-lea film. Festivalul de Film de la Cannes. Este primul lungmetraj regizat de actriță (cunoscut în principal pentru rolul ei în acesta Imagine a unei femei în flăcări [+see also:
film review
interview: Céline Sciamma
]
), care joacă de asemenea rolul principal în distribuție.

(Articolul continuă mai jos – informații despre afaceri)

„Au asigurare, nu va face nicio diferență pentru ei.” Nino de 17 ani (Jimmy Nikolai Kovasi) și fratele său de 11 ani, ambii locuind la Paris, dar călătoresc în mod regulat înapoi în România (înapoi în străinătate, unde tatăl lor extinde pentru totdeauna umila casă pe care a construit-o cu propriile mâini), întâlnirea lor cu patru fete franceze (la vârsta de 20 de ani) ies să se distreze în mijlocul nopții (după ce s-au oprit la plimbare) pe marginea unei mici benzinării, poate nu în totalitate întâmplătoare, dat fiind faptul că, în momentul în care vorbeau , mașina fetelor era foarte plină de viață.

READ  O întorsătură „proaspătă” pentru Sebastian Stan într-o dragoste întunecată | Filme

Am fost total surprinsă și acum puțin panicată, Jane (Noemi Merlant), Katya (de origine moldovenească – Sanda Codriano), lola (Clara Llama Schmidt(și Helena)Alexia LivixNu au altă opțiune decât să accepte ospitalitatea oferită de băieți (deși mama fraților nu este mulțumită de sosirea lor neașteptată) Cele patru fete se strâng într-o singură cameră și se trezesc dormind pe podea. Dar în următoarele câteva zile (în timp ce așteaptă veștile despre mașină, precum și logodnica lui Jane care urmează să sosească peste câteva zile), toți se cunosc mai bine și, transcendând temerile și prejudecățile (Nino) , fratele și tatăl său locuiesc pe stradă la Paris și merg în coșuri de gunoi. În căutare de lucruri de vânzare – „Pierzi prea mult!”) și se distrează împreună, dansează și cântă, dar mai presus de toate te îndrăgostești, pentru că dragostea la prima vedere se desfășoară între Nino și actrița Jane, în vârstă de 27 de ani … Dar care este rezultatul? Sentimentele lor unul față de celălalt pot fi destul de evidente, dar se poate spune același lucru despre situație?

Sub apariția sa pentru o mică producție improvizată și un poem de libertate despre o bandă mult iubită de fete și cultura țiganilor, Iubirea mea Iubirea mea El se joacă destul de inteligent cu contradicțiile, dar și cu multe probleme legate de actul de a interveni în locul altcuiva (xenofobie, prejudecăți, sărăcie, neutralitate, fantome, rădăcini etc.). Configurându-și filmul într-o perioadă de timp petrecută în așteptare, noul regizor permite ca povestea să ruleze încet, oferind o poveste de dragoste emoționantă, posibilă dar imposibilă (plină de priviri senzuale și prospețime tinerească), care se desfășoară la intersecția a două vieți diferite.

READ  Steven Spielberg spune că Stanley Kubrick „Napoleon” HBO Seria 7 - Termen limită

Iubirea mea Iubirea mea Produs de Nord-Ouest Films și vândut de Films Boutique.

(tradus din franceză)