Recenzie „One”: Mammootty a câștigat porecla Kerala CM în acest thriller politic răcoritor

Filmul nu se ferește să adune toate elementele unui film Superstar, dar, pentru toate defectele sale, poartă un mesaj care merită ascultat.

Cu mult înainte de pandemie, unu Anunțat cu o introducere de cinci cuvinte – Mammootty îl interpretează pe ministrul șef al Kerala. Când am ajuns în cele din urmă la teatre, era vremea alegerilor în Kerala. Filmul a primit un interes reînnoit. Interesul a crescut când a venit trailerul, purtând o aparență notabilă a adevăratului CM Pinarayi Vijayan. Dar se pare că există foarte puține legături între filmul Kadakkal Chandran și Pinarayi Vijayan al lui Mammootty. Cărțile Bobby și Sanjay împreună cu regizorul Santhosh Viswanathan reușesc să spună o poveste răcoritoare pe un subiect pe care l-a scris de mai multe ori înainte – Politica Kerala.

unu Nu se sfiește să adune toate elementele potrivite pentru un film de superstar. Mammootty are o poziție pentru intrarea mare. Chiar înainte de intrarea fizică, filmul arată un Kadakkal Chandran colosal ridicat în fața gării Thiruvananthapuram. Aceasta este o încuviințare pentru fanii din cinematografe de a arunca instantaneu bucăți de hârtie în aer în timp ce titlul filmului trece pe ecran.

Situația dificilă a familiei omului comun – o familie specială – devine prefața lui Kadakal Chandran. Cu o împingere a unui prieten (Ishaani Krishna), un tânăr pe nume Sanal (Matthew Thomas) a scris o postare anonimă pe Facebook împotriva CM. Cu poliția concentrându-se asupra lui, există tensiune în aer. Premierul vrea să-l întâlnească personal pe Sanal. Matthew îl joacă cu ușurință pe studentul nervos și își varsă ceai fierbinte pe cămașă în timp ce CM așteaptă. Conform regulii de intrare colectivă, muzica pop-up (Gopi Sundar) apare în aer, deoarece camera se concentrează mai întâi pe pantoful lustruit negru al CM, pașii și verdele său, înainte ca caracteristicile sale faciale să fie dezvăluite. Imaginile lui Mammootty, pe tot parcursul filmului, sunt încadrate cu atenție pentru impact – atunci când așează un scaun în mijlocul unei secții de poliție și stă cu un picior deasupra celuilalt, când se îndreaptă spre fereastră și privește cu atenție (cinematografia lui Vaidy Somasundaram).

READ  Euro 2020: Gareth Southgate anunță echipa finală a Angliei pentru turneul amânat | Știri din Marea Britanie

Vizionează: Trailer de unu

În calitate de membru al publicului, nu împărtășești, desigur, preocupările lui Sanal. Dacă CM este eroul tău, atunci nu-l va răni pe bietul timid Sanal. Kadakal Chandran, ca și cum ar fi adevărat, cheamă o conferință de presă și își cere scuze față de Sanal și familia sa.

„A marcat din nou”, au bombănit membrii opoziției, care plănuiseră proteste majore, inclusiv Al-Harthal pentru această afacere. Murali Gobi, cu părul pieptănat înapoi, o pereche de specificații și o expresie plină de simț pe față, îl interpretează pe liderul nepopular al opoziției. În acest fel, există stereotipuri peste tot. Lider necruțător al partidului care ar face orice pentru partid – Jojo George, politicianul corupt care ar fi sărit la bordul navelor pentru putere – Allenciere, bucătar loial – Mamukoya

Se pare că distribuția este complet greșită atunci când tânăra Nemisha Sagian apare ca sora mai mică a lui CM și Jojo George ca coechipier al său. Între alunecarea într-un mesaj și portretizarea vieții personale a unui politician, filmul își pierde terenul. Scenele de familie par coercitive și nu fac decât să consolideze sacrificiile pe care le face un politician pentru patria sa. Mammootty este de așteptat să fie consecvent în comunicarea emoțiilor corecte în orice moment – ca CM în menținerea moralului ridicat și ca uman în empatie. Scena în care Sanal se întâlnește cu premierul pentru a-i mulțumi este deosebit de emoționantă.

Un alt mic mister din film se referă la o mică problemă pe care CM a descoperit-o înainte de intervalul de timp. Din anumite motive, acest lucru rămâne inexplicabil și este dezamăgitor, deoarece pare să deschidă o nouă temă pentru poveste.

READ  Regizorul și scenaristii 12 Monkeys reflectă la film după 25 de ani

unu Amuzant din punct de vedere al filmelor politice, cu predicări reduse, dialog inspirat și fără distrageri inutile. Poate avea poziții discutabile precum cea a plugului, dar fără a menționa părți sau nume, rămâne departe de dezacorduri și, în esență, de un mesaj care merită ascultat.

Declinare de responsabilitate: Această recenzie nu a fost plătită sau comandată de nimeni asociat cu filmul. Nici TNM și niciunul dintre recenzenții săi nu are nicio relație comercială cu producătorii filmului sau cu alți membri ai distribuției și echipei de filmare.

Arătați-ne un pic de dragoste și susțineți-ne jurnalismul devenind membru al TNM – Click aici.