Recenzie și rezumat film Miracle (2022)

Recenzie și rezumat film Miracle (2022)

Christina poate fi deschisă la față și palidă, poate fi un personaj dintr-un basm, dar este într-o dispoziție mult mai întunecată decât astfel de personaje. Încruntat, buzele încleștate, nefericit când șoferul de taxi excentric insistă să stea cu el în față. Curând se dovedește că șoferul este fratele unui muncitor de la mănăstire și o dă o plimbare pe Christina în favoarea ei, nu pe fata care pare îngrijorată și calmă. Curând, un om de afaceri ia drept tarif suplimentar. Există unele târguri despre coborârea de la tejghea când Christina îi cere șoferului să oprească într-un loc retras pentru a se schimba în hainele ei închise în haine civile. În ceea ce privește scena, camera se uită tot timpul pe scaunul din față, în maniera fotografiei lui Kiarostami. Șoferul și Christina ascultă radioul. Șoferul este afectat în mod deosebit de piesa „De-Ar Fi Sa VII” a Mihaelei Ronceno, o cântăreață pop română care a murit în 1989. De fiecare dată când radioul din această poză este pornit, este acordat la un post vechi, iar ascultătorii sunt emoționați să observe că lucrurile nu mai sunt așa cum erau înainte.

Christina este pe drum să vadă doctorul. Ea a menționat că a avut o durere de cap înainte de a pleca, dar după ce șoferul a lăsat-o în afara unei clădiri și i-a ordonat să se întâlnească din nou cu el la ora 5 în acea după-amiază, s-a dus la cabinetul OB/GYN. Întrebările pe care le ridică acest lucru nu sunt răspunsuri, pentru că Christina nu ține programarea cu taximetristul excentric. În schimb, faci o călătorie cu un taximetrist aparent mai distractiv. Aici începe problema foarte rea.

READ  Halloween fericit din partea personalului săptămânal. | Județul Monterey Acum Introducere

Violența comisă împotriva Christinei este prezentată într-o fotografie luată de la distanță, parcurgând un cerc complet insuportabil, deoarece vedem atât de puțin, dar auzim atât de multe. Apoi ne-am întors la mănăstire, iar camera urmărește acum un detectiv de poliție pe nume Marius (Emmanuel Parvo) ale cărui întrebări de investigație și aerul de integritate îl fac să pară tipul potrivit pentru această meserie.

Dar Marius este neobișnuit de entuziasmat. Și-a dat partenerul afară din mașina lor pentru că a spus ceea ce Marius consideră o prostie religioasă. Deoarece el este interogat cu o parte care nu este în mod special conectată (și ea nu este conectată dintr-un motiv întemeiat), spectatorul are motive să creadă că tipul este literalmente ieșit din minți.

Acest episod al filmului culminează și cu violențe îngrozitoare. Dar duce și la titlul evenimentului, care este confuz din multe puncte de vedere. Natura evenimentelor descrise ne amintește de filmele anterioare ale lui Bryson și Bergman (ne gândim în special la recentul „Primăvara Virgină”), dar, reflectând, ne dăm seama că, alegoric sau nu, ceea ce prezintă filmul este derutant în sine – cum ar fi , din punctul Său de vedere, țara în care se desfășoară.

Se joacă acum în cinematografe selectate.