Recenzie: Tatăl care mută munții

– Daniel Sandow prezintă un thriller românesc foarte rar, scris de prolificul actor Adrian Titieni

Valeriu Andriuță și Adrian Titieni în Tatăl care mută munți

S-au spus multe despre așa-numitul nou val roman, inclusiv despre faptul că a început să-și estompeze subiectele preferate și mijloacele sale slabe și mai simple. Și cinematograful românesc, dacă vrea să trăiască în interior și în aer liber, are nevoie de o schimbare în domeniul său de aplicare. Deși nu spune cu adevărat nimic nou, este doar o traducere mai scumpă a thriller-urilor hollywoodiene și europene în atmosfera mai primitoare a României, Daniel Sandowavantaj în al doilea an, Tatăl care mută munți, oferă cu siguranță o schimbare de ritm. Funcția a fost recent prezentată în seria Zilele Romane din secolul XX Festivalul Internațional de Film Transilvania (23 iulie – 1 august, Cluj-Napoca).

(Articolul continuă mai jos – informații despre afaceri)

lanț lanț

Totul începe când doi adolescenți se pierd în munți. Este mijlocul iernii și sunt pe un traseu pe care ar trebui să-l parcurgă doar în lunile mai calde. În timp ce știrile durează ceva timp pentru a ajunge la tatăl băiatului, Mercia Giano (Adrien Titian, probabil cel mai prolific actor român care lucrează astăzi), o misiune de salvare a fost înființată de alpiniștii locali, condusă de Christian (Valerio AndrewEl este probabil cel mai bine cunoscut ca preot în Christian Mungiu dincolo de dealuri [+see also:
film review
interview: Cosmina Stratan
interview: Cristian Mungiu
interview: Cristian Mungiu
interview: Cristian Mungiu
]
) și echipa sa experimentată. Cu toate acestea, un Jianu disperat sosește și curând începe să-i împingă pe toți cei din jur, făcându-i utilă influența sa impresionantă ca ofițer de informații pensionar. Munții nu pot fi mișcați cu ușurință, dar acest tată se va opri cu siguranță la nimic în cursa sa frenetică împotriva timpului.

READ  Ce fac acum în viață?

Deși scenariul devine destul de repetitiv pe măsură ce Giano sparge fiecare obstacol pe care îl întâlnește, fie că este vorba de vreme, lipsa resurselor sau reacțiile membrilor apropiați ai familiei, Tatăl care mută munți El reușește să spună o poveste convingătoare care îi determină pe spectatori să-și pună o întrebare: Nu ar fi putut să meargă la fel ca Jianu dacă ar avea aceleași resurse în aceeași situație? O montare mai strânsă în a doua treime a filmului ar fi putut ajuta, dar lucrurile încep să se îmbunătățească mult atunci când bătălia împotriva naturii devine o luptă internă, bătălia unui om care trebuie să învețe să accepte ceea ce este inacceptabil și să se ocupe de ceea ce încă mai are are.

Unde Tatăl care mută munți Funcționează cel mai bine în furnizarea unei evaluări specifice a personajului. Spre deosebire de părul vopsit vizibil și de soția foarte însărcinată (Judith State, faimos sieranivada [+see also:
film review
Q&A: Cristi Puiu
]
Dar mai clar în Marius Oltiano monștri. [+see also:
film review
interview: Marius Olteanu
]
) poate fi citat, este probabil că Jianu plătește 60 și este destul de obișnuit să fie centrul atenției. Cu toate acestea, acest om puternic are încă puterea sa de ofițer de informații retras, care trebuie să înțeleagă că nu mai este un rezolvator de probleme, ci doar un obstacol, un obstacol greoi în acel moment. Pe măsură ce personajul este împins spre ceva ce nu a făcut până acum, văzându-se prin ochii altora, el se atașează în cele din urmă de el.

READ  Transmisiune live la ora 18:00: Premiile anuale pentru dotarea culturală Politica culturală

tatăl Cine e Mută ​​Munții Acestea pot fi pline de acțiune, scorul lor ridicat, dar unele dintre cele mai eficiente scene sunt cele liniștite, care devin invitații convingătoare la un sentiment de milă. Nu spre Giano, ci spre oricine chiar lângă noi, acei oameni cu care nu ne uităm de două ori, continuându-ne frenetic viața mică. Nu le știm niciodată piesele sau durerile, dar putem întreba și cu siguranță putem ajuta.

Tatăl care mută munți Produs de Mobra Films (România) în colaborare cu Filmgate Films, Suedia Film i Väst și Romania’s Mindset Productions. Filmul a fost lansat pe plan intern de Voodoo Films.