Recenzie The World To Come: Cold Rest

Deși filmează în România, „Lumea viitoare” Regizat de Mona Fastfold, evocă un sentiment de viață aproape literal în mediul rural din nordul New York-ului în 1856. Una peste alta, joacă Vestul – o poveste de dragoste într-o zonă sălbatică în care peisajele înzăpezite promovează izolarea, nu posibilitățile exploratorii. Când fiica ei tânără moare de difterie, Abigail (Katherine Waterston) nu se așteaptă să vină o „lume mai bună”.

Cu toate acestea, viața timidă a lui Abigail se îmbunătățește atunci când întâlnește un nou vecin, Tali (Vanessa Kirby), care devine șmecher și zgomotos. Abigail nu poate descifra relația lui Tally cu soțul ei Vinny (Christopher Abbott), a cărui morală externă ascunde o linie ofensatoare. Soțul lui Abigail, Dyer (Casey Affleck), un cultivator cu pasiune pentru uneltele mecanice, părea la început cel mai puțin lustruit dintre bărbați.

În ciuda comentariilor audio pe scară largă oferite de intrările din notele scrise ale lui Abigail, „lumea care va veni” lasă puțin de spus. Când Tally l-a întrebat pe Abigail ce părere are despre ei doi împreună, Abigail a spus că „nu știe cum să o pună în cuvinte”. (Scenariul a fost scris de Ron Hansen în „Asasinarea lui Jesse James de către lașul Robert Ford” și Jim Shepard din Păstorul Poveste).

Atât Waterston, cât și Kirby sunt minunați în crearea de personaje al căror apel ar trebui să fie demonstrat că crește cu grade, fără o acceptare absolută. Affleck și Abbott navighează, de asemenea, într-o dinamică dificilă, jucând bărbați cărora le poate lipsi o înțelegere a compasiunii sau cruzimii lor. Utilizarea materialului de film, a luminii naturale, a corpurilor strâmte, a scorului neobișnuit și a clarinetului greu al lui Daniel Bloomberg contribuie la simțirea unei povești prăfuite din trecut.

READ  Câștigătorii Tribeca și filmele pe care le-am iubit

Următoarea lume
Clasificarea R a sexului sobru; Uciderea animalelor. Durată: 1 oră 38 minute. In salile de cinema. Vă rugăm să cereți sfaturi Instrucțiuni Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor l-au stabilit înainte de a viziona filme în cinematografe.