Roman Film Review – Acesta a fost 2022

Roman Film Review – Acesta a fost 2022

Este sfârșitul anului și la fel este și timpul pentru cele mai bune liste. În loc să parcurg toate lansările și să mă uit la toate categoriile etc., de data aceasta am decis să arăt toate filmele care mi-au rămas cu capul, din diverse motive care m-au uimit și m-au afectat. Au fost întotdeauna părțile mai mici ale filmului ca întreg.

Ceea ce a făcut această selecție compilată în mod ușoară și mai ales a fost faptul că 2022 a fost mai puțin interesant în ceea ce privește lansările decât 2021. Mă întreb dacă acesta este și un efect natural al pandemiei și al filmelor (sau lipsei acestora) ale ultimului cuplu. de ani.

Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult a fost să mă uit la ea cu siguranță # Hahaha, o plimbare sălbatică de la debutul actorului Andrei Holick. Bazat pe un caz adevărat, prezintă un angajat obișnuit al unei bănci care adoptă un câine doar pentru a-l face să vomite în metrou în drum spre casă. De acum înainte, viața ei se va prăbuși în cel mai coșmar mod. O comedie a erorilor atât de neagră încât m-a făcut să țip de bucurie și groază. # Hahaha curge mai departe HBO Max.

Am fost surprins să râd atât de tare de acest film, la fel cum am fost plăcut surprins de alte două filme despre care nu știam prea multe înainte de a-l vedea, sau care au fost lansate cu mai puțină fanfară decât celelalte. Emmanuel Parvo Mikado / Maroc este o dramă încordată, inteligentă, despre un mic act de bunătate care duce la o tragedie de proporții clasice. Sfârșitul este puțin mare, dar intensitatea a tot ceea ce a condus la el face din acesta cel mai bun thriller roman al anului pentru mine. Mikado A fost difuzat sporadic în decembrie în cinematografe, deci Atenție la mai multe date.

READ  DJ Yordi caută să ia cu asalt scena muzicală a NI după un început dificil în viață

Nu ma asteptam Un om și un câine / Un bărbat și un câine Pentru a mă emoționa în sfârșit foarte mult. Bravo, Stefan Constantinescu, ca nu ai mers pe calea asteptata. Film epidemiologic atât ca subiect, cât și ca perioadă de filmare, aceasta este povestea unui medic care lucrează în străinătate care se întoarce în orașul natal pentru că bănuiește că soția lui este infidelă.

Alexandru Belk Metronom A avut una dintre cele mai remarcabile lansări, ajungând și pe ecranele interne după premiul pentru cel mai bun regizor la Festivalul de Film de la Cannes. Situată în anii 1970, protagonista, un băiat de liceu îndrăgostit, se întâlnește cu malițioasa Securitate (poliția secretă de stat) după ce a participat la o întâlnire cu prietenii ei care îi scriu o scrisoare legendarei gazde (în viața reală) a eponimei Via-. o emisiune radio muzicală interzisă atunci. Inima care bate Metronum este scena de petrecere extinsă, vizavi de „Light My Fire” de la The Doors, una dintre cele mai frumoase scene dintr-un film roman (videoclipul de mai jos este o mulțime de teaser-uri bune). Metronom este încă offline Spectacol în cinematografele din București.

Trei documentare au făcut, de asemenea, o tăietură. Una despre care cred că majoritatea criticilor ar fi de acord (vezi alegerile prietenilor noștri la Filme în cadruEra Sebastian Mihăilescu Pentru mine, tu ești Ceaușescu / Tu ești Ceaușescu pentru mine. Un amestec de documentar și ficțiune și cu adevărat modern, atât ca formă, cât și ca subiect, regizorul reunește un grup tânăr de neprofesioniști care, pe rând, joacă rolul dictatorului în tinerețe la o audiție. Nu a fost necesar în niciun fel după această lovitură, dar e plăcut să o vezi ca o confirmare: Mihăilescu sigur va merge pe locuri, și anume la Berlin. postul lui, Mammalia, a fost selectată pentru a candida în prestigioasa secțiune de forum a festivalului în februarie 2023.

READ  Ambasadorul României vizitează The Independent

O poză mai puțin cunoscută este Dragoș Hanciu care a fost produsă și distribuită independent Omul și umbra lui / Omul cu umbraun film nostalgic de George Blondeau, tehnician de multă vreme în laboratorul de prelucrare analogică a imaginilor de la Universitatea Națională de Teatru și Film București (UNATC).

Cea mai recentă descoperire a fost Robert Lakatos Cine sunt un caine?. Un documentar satiric în care regizorul (ca protagonist) se uită la rasele de câini și relația lor cu identitatea și naționalismul, este un comentariu amuzant și subtil asupra problemelor menționate mai sus. Lactos face parte din minoritatea vorbitoare de limba maghiară din Transilvania și nu are nicio reținere să se ocupe de tot felul de clișee despre români și maghiari. Cine sunt un caine? Este cu siguranță cel mai uimitor film al anului. Ce pricepere să discern toți acești căței care fug cu fiecare vedere și cât de deștepți sunt, pentru că ei (cel puțin superficial) îmbunătățesc ideile mai serioase discutate aici. Distracția filmului se extinde și la formatul său: există animație, explozii de culoare, elemente de benzi desenate și muzică plină de viață. Urmărește trailerul distractiv de mai jos și fii atent pentru oferte suplimentare în cinematografe sau online.

În general, a fost un an bun pentru tinerii regizori și debutanți.

De Ioana Moldova, Columnist, [email protected]

Informații despre imagine și credit: pstill de la #dogpoopgirl @Cinemagia