Roman Movie Review – Bucurie de vacanta

Roman Movie Review – Bucurie de vacanta

Crăciunul se apropie, iar dacă ai nevoie de o alternativă la tariful sentimental obișnuit de la TV sau canalele la cerere, iată câteva sfaturi.

Multe cinematografe se închid între Crăciun și începutul lunii ianuarie, dar în București de exemplu, Elvir Popescu Rămâne deschis și nu va avea nimic din lucrurile confortabile și liniștite de Crăciun. Filmul lui Marie Kreutzer este prezentat la locație corset, o privire ascuțită și spinoasă asupra a ceea ce înseamnă să împlinești 40 de ani pentru a deveni acum legendara împărăteasă austriacă Elisabeth (mai bine cunoscută drept Sissi) și una dintre cele mai bune ediții ale anului. Ce programare grozavă neașteptată: filmul lor de Crăciun este un clasic, dar nu este unul de așteptat, deși este emoționant. Jean Vigo Atlanta (1934) este mult mai mult decât o poveste de dragoste în amestecul său orbitor și jucăuș de realitate și vis. 23 decembrie este dedicată în întregime lui Vigo, care a murit tragic la vârsta de 29 de ani, și ale cărui alte două filme grozave fac parte din proiectul de lege dublu (sau mai bine zis, triplu): despre frumos Si Conducere zero.

Clasicii care vin în minte la orice sărbătoare sunt afișați și astăzi la Cinema Ivory. Face parte din seria de filme Charles Chaplin, puteți viziona unul dintre cele mai bune și poate cele mai faimoase filme ale sale. Marele dictator. Un alt inamic de aur, Frank Capra E o viață minunată, afișat și astăzi. Un element de bază al sezonului sărbătorilor și există un motiv pentru care este atât de omniprezent: este nesfârșit de sentimental și afirmă viața, iar dacă nu l-ați văzut încă, trebuie să fiți unul dintre puținii.

READ  Campionul mondial la șah Levon Aronian se mută la St. Louis și intenționează să reprezinte Statele Unite | divertisment

Cinema Arta din Cluj, de incredere si in oferte, si-a lansat oferta Platformă online până la 1 ianuarie. Are o combinație care funcționează pentru toată lumea și, din fericire, nu a fost influențată de nevoia comună de a afișa conținut ușor: de la fotografiile bebelușilor și cele preferate recente (magicul Céline Sciamma Portretul unei femei în flăcăriJoachim Trier înțelept Cea mai proasta persoana din lume) la tarif mai ambițios, de ce să nu vedem un cinematograf politic experimental și exigent, care poate fi și hilar (Jean-Luc Godard carte cu imagini). De asemenea, arată fiara absolută a unui film decadent la sfârșitul anului, omagiul lui Paolo Sorrentino adus Romei și luxului, Mare frumusețe. Cadou cu adevărat grozav.

Crăciun fericit și armonios tuturor!

De Ioana Moldova, Columnist, [email protected]

(imagine: Pagina de Facebook a Cinema Elvire Popesco)