Romanian Film Review – Cinema Spotlight: ARTA și spectacolele sale virtuale

Cinema arta, În Cluj-Napoca, este unul dintre cele mai vechi teatre din România, cu elemente frumoase art deco și situat într-un castel impresionant în același stil, este cu siguranță cel mai frumos încă în funcțiune. A fost fondată în 1913, în ultimele decenii a încetat să fie folosită ca cinematograf cu program regulat, cu excepția evenimentelor, dar după un proces complex de renovare, a fost deschis în 2019 ca cinematograf artistic independent cu un concept contemporan. ARTA nu este doar un cinematograf, ci este și un spațiu multidisciplinar, găzduind concerte, lecturi și expoziții. De asemenea, organizează prelegeri și ateliere, cu scopul de a crea o comunitate diversă și primitoare. Deoarece locul este acum închis din cauza epidemiei, site-ul său web (Arta acasă) Găzduiește filme pe care le puteți viziona online la cerere pentru o perioadă specificată. Puteți rezerva bilete la Locație Sau mai departe Jurnal de evenimente; Accesul este limitat la România.

___STEADY_PAYWALL___

Două producții românești sunt expuse în prezent, ambele fiind printre cele mai bune lansate în 2020 și 2021. Lemn / lemnRegizat de Monica Lozorian-Gorgan, Iba Sainsinger și Michaela Kirst, este un documentar interesant despre tăierea ilegală în România. Acesta este un film necesar și foarte obiectiv, filmat ca un thriller tensionat, și te va supăra și te va ține pe marginea scaunului tău. La celălalt capăt al spectrului emoțional se află Ivana Mladenovic Ivana TeribilaUna dintre preferatele mele recent, este o biografie veselă, optimistă, a unei tinere regizoare aflată în pragul prăbușirii care se întoarce în micul ei oraș natal de la granița sârbo-română. Inutil să spun că vara Ivanei nu merge așa cum era planificat în această comedie plină de farmec, asigurându-se că râsul nu se termină niciodată.

READ  Hallmark Sam Heughan a jucat înainte de Outlander

Cealaltă recomandare absolută a mea ar fi recomandările lui Celine Siama O imagine a fetei arde / O imagine a unei femei în flăcări (Franța, 2019), o poveste de dragoste fermecătoare. Una dintre cele mai frumoase lansări din 2019, acest film este superb de vizionat și extrem de intens și echivalent cu arta, dorința, prietenia, ciudățenia și viața femeilor. nu rata. De asemenea, de neratat, de asemenea franceză și deja clasică Sate de naturi / locuri de chipuri (2017). Agnes Farda, Unul dintre cei mai mari regizori, a colaborat cu artistul JR Pentru un documentar care dă drumul și descrie oameni în orașe și sate mici. Ca toate filmele Varda, FAce locuri Este pătrunzătoare, curioasă, fascinantă și jucăușă și, mai presus de toate, plină de dragoste pentru supușii ei. Aceasta este o adevărată minune și chiar dacă ați văzut deja acest lucru, tratați-vă și urmăriți-l din nou. Niciun film nu este mai bun pentru aceste vremuri, deci este un om foarte fin.

Scris de Ioana Moldovan Scriitor de coloane [email protected]
(Sursa imaginii: