Sophia review: surprinde ipocrizia de clasă prin povestea unei tinere

Comparația este cu „cămile și câinii” tunisian, din păcate. Hound Marocul „Sophia”, deși trebuie să fie o paralelă, este titlul final care apare ca un film mai bun. Ambele s-au concentrat în jurul nopții de coșmaruri din viața femeilor din clasa de mijloc. Când persecuția din cauza abaterilor din contractul social a atins o proporție aproximativă. În cazul Sophiei, femeia a surprins pe ea însăși și pe familia ei când s-a căsătorit:

Au calculat manipularea situației cu scopul ei:

Prima sa apariție a fost managerii lui Maryam bin Mubarak. Premiul pentru cel mai bun scenariu la ONU Anumite ONU de la Cannes, deși fără premii. Acest minunat film al Iordaniei poate călători pe scară largă în cercul festivalurilor și caselor de artă din afara țărilor francofone.

O altă comparație care îmi vine în minte este „4 luni, 3 săptămâni, 2 zile”. Se potrivește modului lui Benm’Barek de a bloca scena (Sinematograferul belgian Putra Duane. Cine s-ar putea schimba cu categoria „România”). Iar privirea usturătoare asupra sănătății societății ipocrite este o femeie. Chiar și scenele culinare împărtășesc vibrațiile undelor neoromane, deși Sophia nu simte derivatele.

Lucrurile încep la cină când Fawzi (Fawzi Bensidi) și familia sa se bucură de Ahmed (Mohamed Boussaba), omul de afaceri. Acesta din urmă a dorit să rezilieze acordul care îl va face mai puțin dependent. Ginerele său trebuie să mențină conducerea în categoria Ambiție în funcție de greutate.

Când prințesa Fawzi Sophia (Maha Al-Alimi) aproape a dublat durerea în bucătărie:

Vărul medical al Linei (Sarah Perls) a evaluat situația și și-a dat seama că este însărcinată. În acel moment, apa Sophiei s-a stricat, iar Lina a irosit-o la spital, creând un motiv pentru familie. A încercat să o convingă pe vărul ei să mărturisească fără legitimația necesară sau supravegherea părinților ei.

READ  Louis CK anunță primul turneu de la scandalul comportamentului sexual incorect

Lina a insistat că tatăl copilului lucrează la conexiune. Pentru ca Sophia să verifice și să trimită copilul. Confuză și rezistată, tânăra epuizată o conduce la Omar (Hamza Light). Locuiește împreună cu familia în mediul muncitoresc din Casablanca. De obicei, verișorul nu intră. În această perioadă îi spusese Laila (Lubna Azbal) părinților lui Sophia și Baby.

Toată lumea se întâlnește în apartamentul lui Omar pentru unul dintre cele mai importante filme:

După o scenă deranjantă cu o cameră de fotografiat șovăitoare, bin Mubarak a închiriat o fotografie rigidă în jurul a trei laturi pătrate în timp ce cele două familii încercau să ajungă la un acord. Părinții și Baby Sophia au privit dezastrele sociale, care ar putea avea cu ușurință implicații financiare, insistând rapid asupra soților. În același timp, mama singură, Omar Zahra (Narator), a stârnit distincția sacrificării fericirii fiului ei, împiedicându-l să facă acest lucru. din familie.

Salim Ben Mubarak, nuanțele au ales ipocrizia clasei separate în societatea marocană, unde burghezia supremă a fost ajutorul în starea de conservare și aura dezvoltării europene, indiferent de consecințele personale. Cele două tinere conduc excepțional de bine. Sophia face parte din clasele ambițioase care au câștigat cu pasiune pentru urbanizarea financiară, socială și culturală. În timp ce stăpânește mingea datorită averii și bogăției tatălui său, familia lui Lena se așează pe cultura franceză Astrid – marocană cu un sentiment superior de proprietate.

Prezintă Lena Smooth, Easy In France și cariera ei:

Spre deosebire de apariția lui Doge Sophia, el preferă să vorbească arabă. Ca soții și conducători ai casei. În multe privințe, rebelii nu au vrut să-și imite vărul sau să urmeze calea pe care părinții lui l-au dorit, dar el recidivează și este aruncat pentru a îndeplini rolul pe care familia lui îl așteaptă.

READ  SRK va încheia împușcăturile lui Pathan în Rusia și România?

Actrițele principale au fost distribuite foarte bine. Deși Alemi a avut un rol mai semnificativ, cheltuirea majorității filmelor părea să aibă un punct culminant și obraznic. El a schimbat subtil programul pentru a dezvălui puterea ascunsă anterioară a personajului. Pelosi este o bucurie de urmărit, deoarece ea prezintă îngrijorarea sinceră a Lenei cu privire la situația vărului său. Cu sentimentul unei naive indignări morale pentru că este simpatic.

Controlul ușor intuitiv asupra expresiei înseamnă că are un ecran în fiecare scenă. Mișcarea camerei este calibrată lin la fiecare schimbare a tonului. Trecând la notele care erau un secret în scena cinei, cu familiaritate percepută. Când căutați apartamentul lui Omar, aspectul care a rămas răcoros. Când Sophia Cominley a schimbat situația pentru victoria ei.