Baldur’s Gate 3 Review – Glory, Curage, and Brain Worms

Eu și prietenii mei ne jucăm Poarta lui Baldur 3. Sfaturi de tranzacționare înainte și înapoi. Discutând despre păianjeni, viermi cerebrali și ororile lui Underdrake. Dar nu jucăm același joc. Unul dintre noi este un vrăjitor cu păstori Eldritch și persuasiune ridicată, evitând bătălii majore cu o limbă de argint. Unul dintre noi joacă un joc de simulare a întâlnirilor, în căutarea disperată de fier infernal pentru a declanșa o poveste de dragoste cu însoțitorul barbar Tiefling, Karlach. Niciunul dintre noi nu l-a întâlnit vreodată pe Karlach – și el regretă profund.

Convorbirile au fost confuze în acest sens.

— Ai găsit bârlogul păianjenului în tabăra de spiriduși?
Există un bârlog pentru păianjen?
— Unde ai găsit fierul infernal pentru a-l salva pe Karlach?
„……. Cine este Carlach? „

Am alergat în bucle ca jucători singuri și părea că am cucerit patru jocuri diferite – asta este frumusețea. Poarta lui Baldur 3. Este o entitate care se schimbă de formă care ascunde o mulțime. Înainte de lansarea jocului, Larian Studios a anunțat cu mândrie că există 17.000 de finaluri posibile pentru joc. Pe vremea aceea, părea ciudat. Dar cu fiecare alegere nouă, m-am apropiat de înțelegere.

Poarta lui Baldur 3 Se desfășoară în limite definite – ar trebui să fie prin natură. Dar este departe de a fi liniar și chiar și piciorul greșit poate deschide un drum brutal de ramificație care oprește liniile intrigii și ritmurile personajelor. Există un sfârșit de alegere în joc, deoarece nu poți experimenta tot ce are de oferit. Luarea unei decizii simple poate avea consecințe sporadice. Un NPC poate dispărea dintr-un capriciu. Dacă te odihnești de prea multe ori, complotul va progresa fără tine. Este oarecum paralizant, dar eliberator într-un alt mod.

Citeste: Ghidul Baldur’s Gate 3: sfaturi și trucuri timpurii pentru începători

Sistemul bazat pe alegere și șansă invită la experimentare și îți oferă cunoștințele că poți merge oricând pe o altă cale, într-un alt joc. Nu există două jocuri la fel. Este o faptă rară în genul RPG, adică Poarta lui Baldur 3 El evocă aceste idei de libertate. că nu există un drum fix în față și că aceste intrigi se pot întrepătrunde cu o precizie atât de elaborată. Poți discuta despre alegerile tale cu prietenii și poți realiza că mergi pe căi paralele care s-ar putea să nu se întâlnească niciodată.

Captură de ecran: GamesHub

Pe măsură ce vrăjitorul meu a călătorit prin fiecare dintre actele emblematice ale jocului, s-au împrietenit cu Goblins, s-au îndrăgostit de un vampir secret, au încercat accidental să fure pantofi și au ajuns să lupte cu o colonie de creaturi ciuperci. Ei explodează un aventurier prins cu plante mortale (și îl salvează la reîncărcare), descoperă un mecanic de sărituri prea târziu în primul act și trebuie să omoare un membru al grupului necinstiți într-o mănușă îngrozitoare. S-au făcut cei mai buni prieteni cu un câine, s-au îmbrățișat cu viermi cerebrali și au învins hoarde nesfârșite de păianjeni.

READ  „Ar fi ca și cum ar dezvolta o stație de alimentare în spațiu”: un proiect ambițios care urmărește să producă combustibil pentru rachete din resturile spațiale

Au pierdut un ochi în fața unui medic clar de neîncredere.

Soarta lor a fost soarta lor.

Este un sentiment rar, să ai o conexiune atât de personală cu o aventură și să simți că alegerile tale ți-au modelat propria călătorie. Dar această conexiune este cea care plutește Poarta lui Baldur 3 Prin mai multe acte, chiar dacă lupta se încălzește, firele complotului atârnă.

Calea spre Poarta lui Baldur

Poarta lui Baldur 3 Face o impresie de la deschiderea sa, care începe pe un compus lipicios, plin de cârlițe sângeroase și pasaje care se lărgesc. Este o priveliște terifiant de frumoasă, cu pereți strălucitori și schelete de carne hidoase care pictează o imagine terifiantă. Calvarul tău ca erou rătăcitor infectat cu Ithhid Brainworm se simte imediat și urgent. Alergi prin coridoare, eliberând pe oricine găsești, sperând că va exista o scăpare.

Baldur's Gate 3 misiuni
Captură de ecran: GamesHub

Și când ambarcațiunea este doborâtă și te trezești pe pământ, amenințarea viermilor tale creierului încurajează urgența care în cele din urmă înfrânge scopul călătoriei tale. Viteza este greu de făcut Poarta lui Baldur 3 A rupe, se simte pretențios, la început. Vi se spune despre transformarea voastră iminentă în terifiantul Mind Flayer, apoi vi se permite să vă plimbați în voie, cu ore petrecute în camping, vorbind cu străinii, luând misiuni și luptându-vă cu inamicii.

În cele din urmă, acesta se dezvăluie a fi un hering roșu, cu adevărata natură a viermelui tău creier care se desfășoară de-a lungul timpului – și noi fire ale intrigii intră în cele din urmă în povestea principală, lustruindu-și marginile mai subțiri. În timp ce acest lucru extinde intriga – obiectivele se ascund de obicei în spatele altor obiective și va trebui să urmăriți un număr mare de misiuni mici pentru a merge înainte – Poarta lui Baldur 3 Reușește să evite să se simtă atras, datorită sistemului său de luptă solid și distractiv și căilor sale bazate pe alegeri.

Nu trebuie să sari cu cap în bătălii masive cu mai mulți inamici. Uneori, poți să-l faci pe Misty să se năpustească prin pericol sau să rămâi ascuns pentru a lovi la momentul potrivit. Uneori, nici nu trebuie să lupți. Acest sentiment de libertate adaugă o întorsătură lucrării principale – în timp ce permite un sentiment de speranță și posibilitate atât de necesar.

https://www.youtube.com/watch?v=XuCfkgaa08 frameborder=”0″ allow=”accelerometru; redare automată; scriere clipboard; media criptată; giroscop; imagine în imagine; partajare web” allowfullscreen>

Poarta lui Baldur 3 Poate fi un joc foarte dificil. Luptă, ca în jocurile lariene trecute, de ex Divinitate: păcatul originarJocul se face pe rând, cu inamici puternici care se deplasează pe câmpul de luptă și desfășoară jocuri inteligente atunci când te aștepți mai puțin. AI-ul jocului este foarte clar și nu va fi păcălit de înșelăciune, cum ar fi încercarea de a se ascunde la vedere. Asta înseamnă o planificare atentă, să-ți aloci timp pentru mișcări de mare putere și să te asiguri că ești mereu capabil să-ți revină.

READ  Procesor Intel Sapphire Rapids Xeon reperat: design MCM cu 80 de nuclee

Oportunitatea aici vine în mare măsură – și poate fi un avantaj uriaș sau o durere uriașă, în funcție de rezultatul atacurilor tale. Te poți poziționa bine, cu un avantaj și un atac de mare putere, atunci inamicul se poate salva cu o aruncare de zaruri, sau atacul tău poate eșua brusc. În schimb, puteți obține și o lovitură critică, învingând un inamic cu un atac foarte puternic. Între salvări (și cu siguranță poți reîncărca o salvare atunci când eșuezi, nu e nicio rușine în asta) s-ar putea desfășura o luptă complet diferită.

Aici intervine speranța. Chiar și atunci când o luptă pare îngrozitoare, elementul de șansă înseamnă întotdeauna că există o șansă să-ți iasă ceva. Te poți strecura într-un atac suplimentar sau poți supraviețui atunci când atacul inamicului provoacă cumva mai puține daune. Îți poți salva petrecerea sau întreaga bătălie. Cu acest element de surpriză vine victoria. Deși este cu siguranță satisfăcător să câștigi o rundă lungă de luptă cu o planificare atentă, nu există nimic asemănător cu serotonina în a smulge victoria imposibilă, mulțumită unei aruncări de șansă – sau a te îndrepta către o luptă de nivel înalt.

Serendipity este un instrument magic și adaugă un sentiment de spontaneitate neclintită acestor bătălii.

Lupta Baldur's Gate 3
Captură de ecran: GamesHub

Libertate tactică

Există un sentiment că poți scăpa cu orice din el Poarta lui Baldur 3Cu suficientă răbdare, strategie sau noroc. Puteți finaliza misiuni întregi de misiuni cu o aruncare de zaruri, puteți alunga oponenții puternici scrâșnind din dinți și puteți da peste misiuni principale (și soluții de misiuni) pur și simplu lăsând drumul, lăsând soarta la voia întâmplării.

Acesta este cel mai bun mod de a juca, până la urmă. Mergi cu instinctele tale. Lasă aruncarea zarurilor să-ți determine viitorul. Trăiește viața în sălbăticie, luptă lupte păroase și fii mereu tentat să-ți asumi riscuri. Jocul se va extinde pe aceste dorințe, împingându-vă înainte pe baza formulărilor lor – în funcție atât de șansă, cât și de alegere.

Acest sistem nu numai că vă va direcționa calea, dar vă va schimba și echipajul și modul în care evoluează relațiile voastre. La începutul jocului, ai șansa de a-ți întări relația cu războinicul Githyanki, Lae’zel – dar dacă aștepți prea mult, linia ei de misiuni adiacentă se va deplasa, închidend o parte a jocului. Întâlnirea personajelor însoțitoare precum Karlach, Wyll, Gale și Shadowheart este, de asemenea, o chestiune de locul potrivit, la momentul potrivit, cu aruncarea potrivită a zarurilor.

Aprofundarea acestor relații este mult mai complexă – și necesită un sentiment de răbdare în timp ce descurci firele de intrigă, înveți mai multe despre secretele fiecărui personaj și, în cele din urmă, îi ajuți să-și atingă obiectivele personale. Aceasta este frumusețea Poarta lui Baldur 3. Oferă un echilibru excelent între oportunitate și alegere, permițându-vă să vă modelați aventura, oferind în același timp un cadru convingător pentru călătoria în interior.

READ  Știri de top: iOS 17, iPhone 15 și noi Apple Watches lansate

În funcție de cine reușești să iei cu tine în călătoriile tale, călătoria ta va fi foarte diferită. Shadowheart, de exemplu, este cel mai greu pachet, iar intriga sa implică decizii dificile care, în cele din urmă, îți vor modela sau reface petrecerea la sfârșitul acesteia.

Apropierea de Astarion va dezvălui trecute intime și secrete ascunse și vă va conduce prin Baldur’s Gate într-o căutare convingătoare și îndrăzneață. Călătoria fiecărui personaj necesită dedicare pentru a-l descoperi, firele ascunse dezvăluie noi straturi și permit însoțitorilor tăi să prospere – fie pe câmpul de luptă, fie ca prieteni.

echilibru izolat

Baldur's Gate 3 tovarăși de explorare
Captură de ecran: GamesHub

Fiecare însoțitor dă viață jocului, ridicând comploturi și adăugând mize la fiecare întorsătură. Relațiile încep într-un mod similar – suspicios, furnicători – și evoluează în ceva cald și împărtășit, pe măsură ce tensiunea se dizolvă și prietenii încep să se deschidă. Călătoria lor se simte câștigată, fiecare linie de misiuni personale crescând odată cu intriga principală. Momentele devin tandre, oferind un sentiment de echilibru unei povești principale care creează dramatic tensiune cu fiecare acțiune.

Drumul este chinuitor pe măsură ce merge, dar momentele mai liniștite vă permit să înțelegeți mai multe De ce Ești în călătoria ta și ce vor aduce consecințele inacțiunii. Apoi relațiile voastre vă influențează alegerile, vă alimentează simțul moralității și sentimentul aventurii. Cât de departe ai dori să călătorești și cât de mult ești dispus să oferi din tine.

În crearea acel sentiment de conexiune personală, care se simte în fiecare dialog bazat pe alegeri și interacțiune de luptă, Poarta lui Baldur 3 Te captivează în mod expert cu intriga sa în continuă expansiune. El înfășoară o bobină în jurul inimii tale și te trage de-a lungul unei sfori, confirmând locul tău în lumea lui la fiecare pas. Nu ești doar un spectator, hoinărind în misiuni disparate. Sunteți parte din țesătura lumii ei, fiecare alegere trăgând de cusături, provocând un efect de ondulare.

Tu și cu mine nu jucăm aceeași versiune a Poarta lui Baldur 3. Nu jucați aceeași versiune ca prietenii dvs.

Este pură magie să scoți în evidență o linie sau un personaj important și să realizezi că tu, și numai tu, ai dat din greșeală în calea lor. Este grozav să realizezi cât de departe se poate întinde intriga unui joc și cum poate ține cont chiar și de cele mai mici alegeri făcute de-a lungul drumului tău. In acelasi fel Temnite si dragoni Lăsându-vă să trăiți o fantezie auto-dirijată, Larian Studios a reușit să surprindă o bucată din acea magie și să o împacheteze, sub forma unui joc video rar.

cinci Stele: ★★★★★

Poarta lui Baldur 3
Platforme: Calculator