Ce este și de ce cădem în el

„Chiar aștept cu nerăbdare acest lucru”, spune ea, „cred,„ abia aștept să sar în pat și să mă uit la televizor ”.

“S-ar putea să mă culc la 21:45, dar televizorul nu se oprește până la miezul nopții. Este cel mai liniștit moment al zilei – nimeni nu îl întrerupe. Dacă nu pot obține acest lucru, mă voi simți mai nervos și am nu am deloc timp pentru mine. “

Abordarea miopă?

Experții în somn își fac griji că amânarea la culcare poate fi un ciclu vicios.

„Cu cât dormim mai puține ore, cu atât devenim mai puțin eficienți a doua zi – de fapt facem lucrurile mai încet și facem mai multe greșeli”, spune el. Savantul dr. Carmel Harrington, Autor Ghidul complet pentru un somn bun.

„Mintea executivă” – partea creierului care te face capabil să iei decizii bune – [wanes] Și începi să iei decizii proaste cu privire la rămânerea pe dispozitivul tău sau să continui să faci ceva, în loc să spui „Ei bine, mă opresc acum pentru că mâine voi fi foarte obosit”.

Dr. Harrington spune că întârzierea somnului este în mare parte o problemă recentă, datorită în mare parte utilizării ecranelor.

„Dacă te afli într-o cameră slab luminată și citești o carte, somnul ne va lua locul”, spune ea.

„Dar lumina puternică de pe ecrane ne afectează capacitatea de a dormi și suntem, de asemenea, atât de preocupați de ceea ce urmărim, încât pot trece două ore fără ca tu să observi asta”.

Dr. .. Gemma Bayish, Purtător de cuvânt al Fundației pentru Sănătatea Somnului, Este de acord că telefoanele noastre consumă adesea timp prețios de izolare.

READ  Ugandan security forces withdraw from Bobby Wayne's home

„Este un echilibru bun între a putea să-ți iei ceva timp să te relaxezi, protejându-ți somnul cât mai mult posibil”, spune ea.

Este o idee bună să combinați „timpul meu” cu ceva relaxant. Dacă vă place să urmăriți Instagram Stories, este posibil să setați o alarmă. [for] jumatate de ora.”

Începe să dormi

Dacă vă simțiți prins într-o tragere de război între nevoia de a dormi mai mult și dorința pentru acel timp prețios de relaxare sau de a face ceea ce vă place, dr. Paish vă sugerează să începeți cu somnul.

„Încercați să vă planificați întreaga săptămână și weekendul, astfel încât să nu fie [only] Lăsați-vă timpul liber până seara “, spune ea.

“Dacă nu ai grijă de somn, ești cu adevărat cel mai bun pentru familia ta sau afacerea ta?”

Dr. Harrington spune că o persoană care se odihnește bine poate fi mai evidentă pentru a găsi alte oportunități de a face o pauză în timpul trezirii.

„Încercați să vă planificați întreaga săptămână și weekendul, astfel încât să nu fie [only] Lasă-ți timpul liber până seara. “

„Uneori, oamenii trebuie doar să-și dea seama cât de bine se simt după ce dorm bine pentru a spune:„ Vreau să simt asta tot timpul ”, subliniază ea.

“Singurul lucru care mă ține să dorm este drept și înghesuit este că îmi dau seama cât de normal mă simt, cât de creativ sunt și cât de neinteligent sunt când nu dorm somnul de care am nevoie.”

Se încarcă

Și dacă noaptea este singura dvs. fereastră reală către proiectele de singurătate sau pasiune, dr. Harrington sugerează să vă „tratați” câteva nopți târzii în fiecare săptămână.

READ  Curtea Supremă respinge dosarul depus de utilizatorii Twitter care blochează Trump | Donald Trump

„Răsfățați-vă la fiecare trei zile – așa că ați putea petrece o noapte târzie în weekend și miercuri, unde nu trebuie să vă culcați până la ora 1 dimineața, dacă nu doriți”, spune ea.

„Nu vă privați tot timpul – realizați-vă că nu este cel mai bun lucru, apoi poate faceți ceea ce trebuie în următoarele câteva zile. Este important să vă distrați și să dormiți corect … să știți că, dacă nu dormiți corect, veți găsi. „Oricum, să te distrezi este greu”.

Scoate mai mult din viață

Începeți-vă săptămâna cu sfaturi practice și sfaturi de specialitate pentru a vă ajuta să profitați la maximum de sănătatea personală, relațiile, fitness și nutriție. Abonați-vă la buletinul informativ Live Well trimis în fiecare luni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *