Ceva minunat se întâmplă când folosești coaja de banană ca ingredient: ScienceAlert

Ceva minunat se întâmplă când folosești coaja de banană ca ingredient: ScienceAlert

De fiecare dată când cureți o banană și scapi de coajă, scapi de o gustare hrănitoare și delicioasă.

studiu recent am arătatDacă cojile de banane sunt fierte, uscate și măcinate în făină, ele pot fi transformate în produse de patiserie care au un gust la fel de frumos, dacă nu mai bun, decât produsele pe bază de grâu.

Dacă nu ești un cititor fidel al blogurilor de gătit vegan sau un fan al Nigellei Lawson, probabil că nu te-ai gândit niciodată să gătești cu coji de banană. Dar nu este doar complet sigur, dar și oamenii de știință au demonstrat că este cu adevărat benefic pentru tine.

Când produsele lor de testare au fost testate la gust, consumatorii au raportat că sunt la fel de mulțumiți de arome ca și de prăjiturile fără zahăr.

Veți primi chiar și o porție generoasă de minerale și nutrienți care luptă împotriva cancerului. Îmbogățiți cu coji de banană, de exemplu, prăjiturile cu zahăr făcute în studiu au avut mai multe compuși de fibre, magneziu, potasiu și antioxidanți.

Dezavantajul, adăugarea prea multă făină de coajă de banană a dus la prăjituri maro destul de tari, probabil din toate fibrele suplimentare. Dar atunci când s-au făcut loturi de făină care conțin 7,5 la sută coajă de banană, textura fursecurilor a obținut un echilibru mai atrăgător.

Ca bonus, marfa a stat și pe ambalaj trei luni la temperatura camerei.

În timp ce studiul a analizat doar consecințele adăugării de coji de banană la prăjiturile coapte, rezultatele sugerează că folosirea făinii de coajă de banană în pâine, prăjituri și paste ar putea fi, de asemenea, ceva de luat în considerare.

READ  De ce majoritatea oamenilor sunt de dreapta: o teorie violentă

Anul trecut, de exemplu, a studiu Pe o prăjitură cu coajă de banană, am descoperit că coaja galbenă a fructului oferă o culoare nutritivă naturală pentru produsul copt, precum și un impuls nutrițional.

Între timp, un studiu din 2016 a constatat că această înlocuire până la 10 la sută Folosirea făinii de grâu cu făina de coajă de banană poate îmbogăți pâinea coaptă cu conținut ridicat de proteine, carbohidrați și grăsimi.

Nu-ți place pâinea? Nigella Lawson are Coji de banană sunt folosite în curryRecent, bloggerii vegani au promovat ideea de slănină cu coajă de banană și „carne de porc” decojită.

Consumul de coajă a acestui fruct nu este doar o opțiune sănătoasă, ci poate ajuta la reducerea risipei alimentare. Aproximativ 40% din greutatea unei banane se află în coajă și, în cea mai mare parte, această coajă plină de nutrienți este aruncată.

Desigur, cojile de banane sunt inutile atunci când sunt crude. Dar dacă sunt pregătite corespunzător, pot avea un gust al naibii de bun. De asemenea, pot prelungi perioada de valabilitate a unor produse deoarece lignanii au proprietăți antioxidante și antimicrobiene.

Același lucru este valabil și pentru cojile altor fructe, cum ar fi și coaja de mango S-a descoperit că îmbunătățește proprietățile antioxidante ale prăjiturii și îi îmbunătățește aroma.

Așa că data viitoare când decupați o banană din interior, luați în considerare să păstrați coaja. Burta ta poate să-ți mulțumească mai târziu.

Studiul a fost publicat în ACS Știința și Tehnologia Alimentației.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *