Din noua colecție de poezii a Svetei Grigorieva: Ele pot fi considerate și o critică a patriarhatului | literatură

Din noua colecție de poezii a Svetei Grigorieva: Ele pot fi considerate și o critică a patriarhatului |  literatură

Sveta Grigorieva a explicat că noua colecție de poezii include texte scrise în ultimii cinci ani, deși există texte mai recente decât cele vechi. „În această colecție, în comparație cu colecțiile anterioare, probabil că experimentez mai mult cu aceeași formă”, a spus el, adăugând că inspirația și inspirația au fost transferate de la un perete la altul. „De exemplu, Henrique Visnabaugh, social media, Mary Shelley, ecofeministe, Tupac, luna, feministele diferențelor, Vladimir Vernadsky etc.”

„Căutesc o percepție mai largă asupra lumii, o percepție diferită și mai sensibilă. Noua colecție se concentrează și pe corp și fizicitate în multe feluri. Nici tema războiului nu poate fi ignorată, întrucât au fost inspirate destul de multe texte. de ceea ce se întâmplă în Ucraina. În general, „Frankenstein este o critică a patriarhatului, a normelor sociale înguste, a categoriilor de clasă și a repetiției conștiente, dar, pe de altă parte, este un efort și o încercare de a împuternici oamenii care aparțin unor grupuri marginale, ” el a spus.

Potrivit lui Grigorjeva, „Frankenstein” este conceptual similar cu prima ei colecție. „Încă sunt inspirat de așa-zișii ciudați, de natura creativă deficitară, de antisociali, de oamenii săraci pe care îi văd în autobuze și pe stradă. Ca autor, ochii îmi cad mereu pe birourile de scenarii care sunt preluat de o parte destul de decentă a societății care nu se deranjează să mi-l dea, pentru că deseori mă văd și mă experimentez IntrusCa lup singuratic, scriu mai întâi despre ei și pentru ei, chiar dacă aceste texte nu ajung niciodată la acei oameni.

Potrivit autorului, față de prima colecție, poezia sa este mai matură, iar simțul limbajului s-a schimbat mult și el. „S-a schimbat și centrul tematic, pentru că înainte de a scrie multe despre identitatea estono-rusă, în ultima colecție m-am concentrat mai mult pe reprezentarea de gen. Mă interesează, de exemplu, să fiu femeie, dar și construcția și performanța. a textului însuși”.

READ  Filmul danez „Another Tour” a câștigat un Oscar pentru cel mai bun lungmetraj internațional

„M-am gandit in ultimul timp ca oricât scriu textul, textul la rândul său îmi scrie. Ce ar putea însemna asta, totuși, ar putea depinde de cititorii înșiși. Este o lucrare complet feministă. Autoarea este o femeie. care nu corespunde așteptărilor societății”, a subliniat Grigorieva. Își trăiește propria viață după reguli, el inventează aceste reguli.”

Pe lângă „Frankenstein”, Grigorieva alcătuiește în prezent o colecție de miniaturi lirice, pe care intenționează să o publice în primăvară. „Aceasta ar fi o alegere anti-gregoriană bună, pentru că dacă „Frankenstein” este destul de expresiv, grupul liric este de multe ori mai impresionist.”

„Există, de asemenea, planuri de a începe alcătuirea unei antologii de recenzii și mi se pare că am scris scenarii foarte bune în ultimii ani și, din moment ce au acumulat deja multe, ideea este să le unesc în curând. viitor”, a declarat el și a adăugat că, desigur, face și teatru. „Anul viitor voi lucra ca coregraf și regizor și voi aduce ceva complet nebunesc pe scenă. Voi lucra cu oameni de teatru cu care nu am mai lucrat până acum, așa că sunt foarte entuziasmat. „

Grigorieva a mai menționat că din acest an a devenit și cercetător junior la Academia Estonă de Muzică și Teatru. „În studiile mele de doctorat, studiez politica formei în dansul modern, așa este, dar desigur că acesta este Planul A, pentru că dacă bombele nucleare încep să zboare, atunci…”