Humanity Review – Uimitor din punct de vedere vizual, provocator mental

Humanity, un nou joc de puzzle de la THA Ltd Și l-am publicat Se îmbunătățește (Efectul Tetris, Rez Infinite) A durat mai puțin de 30 de minute pentru a mă face să simt că, de fapt, nu am un creier funcțional.

Jocul apare mai întâi ca o copie a rozătoare Amplasat într-un spațiu 3D, ești însărcinat să aduci turme nesfârșite de oameni fără minte prin medii simple, setând comenzi pentru a le spune când să se întoarcă și când să sară. Pe măsură ce progresezi, forțezi masa de cadavre să manipuleze obiecte și să creeze noi căi, pentru a nu cădea la moarte ca proștii. Scopul final în fiecare etapă este o lumină strălucitoare, care urcă oamenii spre ceea ce presupun că este un plan mai mare al existenței. De asemenea, ești un câine Shiba Inu.

frameborder=”0″ allow=”accelerometru; redare automată; scriere clipboard; media criptată; giroscop; imagine în imagine; partajare web” allowfullscreen>

La început, am fost entuziasmat să joc umanitateaAtrasă de frumusețea sa cruntă. Destul de curând, o mână de puzzle-uri m-au frustrat atât de tare încât am renunțat totuși la joc. O zi mai târziu, ceva a declanșat și mi-am dat seama că abordasem totul greșit. Pe scurt, am avut o experiență super.

Apoi, un alt zid de cărămidă și o altă revelație. Clătiți și repetați. Acest joc a forțat o privire serioasă asupra comportamentului meu uman? Nu voi exclude această posibilitate.

Dificultatea puzzle-ului umanitatea Ele pot varia foarte mult, atât prin complexitatea designului, cât și prin starea de spirit în care vă aflați la momentul respectiv. La unele momente, am putut aplica imediat bumbac pe soluție. altele erau mai complexe; O serie de comutatoare, teren denivelat și părți în mișcare care mi-au cerut să fac o alergare uscată pe scenă pentru a înțelege lucrurile, înainte de a încerca din nou cu tot ce tocmai am învățat.

La început, lupta pentru modalitatea „perfectă” de a avea grijă de pielea mea deschisă mi-a otrăvit creierul. Fiecare etapă conține câțiva indivizi „Goldy” opționali de colectat – giganți înalți care pot fi asimilați de masa oamenilor, pentru a fi livrați în mod ideal la scopul final. Totuși, prin progres umanitatea anotimpuri Credeți în numărul de Goldy pe care ați reușit să le colectați, așa că a face tot posibilul să le colectați pe fiecare se simte vital, mai ales devreme.

Faptul că pare să existe o singură cale „corectă” în fiecare etapă îți permite să aduni toate Goldies-urile Și Supraviețuirea căii către lumină a fost căderea mea. Trebuie să fie felul meu excelent, Prima data. Uneori, pur și simplu aveți un punct orb mental unde se află răspunsul. În unele cazuri, soluția încă mă scapă complet – există o etapă opțională în primul capitol al jocului pe care pur și simplu nu am putut-o finaliza și mă simt ca o fraudă.

La început, am fost frustrat când m-am lovit de un perete – umanitatea A început să-mi pună creierul atât de mult, încât nu l-am putut pune să funcționeze mai mult de o jumătate de oră înainte de a avea nevoie să iau o pauză. Am fost deosebit de dezamăgit de controale umanitateacare vă desemnează să fiți la comanda directă a câinelui Shiba Inu.

PS5 Îmbunătățește jocul uman

La unele dintre nivelurile mai complexe, posibilitatea de a accesa fizic locația în care doriți să plasați o comandă poate fi enervant – accesul poate fi restricționat până când o mulțime pornește un anumit comutator sau va trebui să „înoți” printre oameni. pentru a ajunge în partea din față a haitei și a urca pe acoperișuri abrupte.

Dacă îl puneți prea târziu, poate duce la pierderea lui Goldy, dar, de asemenea, mi se pare obișnuit să-mi cădeți Shiba Inu până la moartea lui, deoarece este greu de judecat distanța dintre acoperișuri. umanitatea Nu este un joc de platformă. De asemenea, nu ajută că unele dintre abilitățile utile de asistență pe care le aveți la dispoziție sunt inițial blocate, ceea ce necesită colectarea mai multor Goldy pentru a obține acces.

Nu am înțeles până la un nivel profund în capitolul doi rozătoare Nu a fost cazul, iar controlul direct asupra Shiba Inu a fost parte integrantă a menținerii ordinii și a concentrării. Încep să văd fluxul nesfârșit de oameni de care nu am nevoie Memorează, mai degrabă ca instrumente pe care le pot sacrifica de bunăvoie pentru binele mai mare.

Aș dori să gestionez fluxurile de ființe umane în detaliu și să conduc un flux al acestora să schimbe. Și apoi, ca un șurub într-un club, le-a tăiat brusc, creând un lanț de comandă sortit să ruleze într-un model de agățat nesfârșit pentru a menține comutatorul activ. Aș trimite restul fluxului la moartea lor, până când eram gata să-i trimit înapoi la restul cursului pe care îl plănuisem.

Shiba Inu al meu era un zeu paradoxal, dar brusc a devenit excepțional în funcția sa. Calea către un nivel superior de cunoștințe pare a fi depășită. Puteți vedea traseele perfecte. Te simți ca un zeu.

Există ceva îngrijorător în ceea ce privește personalitatea umanitatea A fost generat de interacțiunile mele cu această masă de obiecte, dar aceasta nu este singura poveste care funcționează. Se întâmplă ceva mai mare umanitatea O serie de mistere, o poveste abstractă ciudată despre creație și despre natura – ați ghicit – umanitatea care merge în locuri foarte interesante. Mai târziu, a devenit unul dintre motoarele primare care m-au făcut înainte.

Elanul tău va fi limitat de cât de repede sunt diferitele schimbări în mecanica puzzle-ului și abordările strategice umanitatea Conține în timpul trecerii de la un capitol la altul. Dar răsturnările neașteptate și surprizele fac acest joc de puzzle grozav. Scăderi frustrate sunt necesare pentru maximele care vin odată cu descoperirea imposibilului.

Chiar și atunci când eram profund ostil față de puzzle-urile sale, estetica uluitoare și neliniștitoare a jocului a fost întotdeauna unul dintre lucrurile ciudate care m-au făcut să-i mai dau o șansă. Simplitatea totală a scenelor este însoțită de bucle de electronică ambientală atentă care îți gâdilă mintea. Spectacolul intrigant al sutelor de corpuri care merg, se rostogolesc, se împing unul împotriva celuilalt este hipnotic – ca și cum ai asista pentru prima dată la o lampă cu lavă.

PS5 Îmbunătățește jocul uman

umanitatea Este o afacere incredibil de atractivă. Este un joc de puzzle cu un design și un concept puternic și este evident în modul în care vă întinde și înclină abordarea mentală în multe moduri diferite – uneori până la frustrare, adesea până la entuziasm. Uimitor din punct de vedere vizual și satisfăcător din punct de vedere auditiv, uneori simțeam că pot vedea obiecte nesfârșite curgând prin nivelurile sale pentru totdeauna.

Patru stele: ★★★★

umanitatea
Platforme: PlayStation 4Și Playstation 5Și Calculator