Istoricul blocării acestei recenzii „Starfield” este aici și nu vă speriați

Nu pot să vă spun multe despre recenzia mea Starfield. Nimic nu este cu adevărat, cu excepția faptului că am unul și data blocării recenziei tocmai anunțată.

Data interzicerii revizuirii Starfield este Joi, 31 august, la 12 p.m. ET. Cu opt ore înainte de lansarea versiunii Early Access (adică plătiți mai mult pentru a începe mai devreme), care se lansează în diferite regiuni fie pe 31 august, fie pe 1 septembrie. Aici, în SUA, este 31 august la 20:00 ET. Ei bine, opt ore.

Pentru că sunt destul de mult timp, știu, eu Cunoscut Oamenii online se vor speria din cauza asta și vor spune că este un „steagul roșu” și toate celelalte moduri de a enerva, în special tipurile de războinici pe consolă. Cu toate acestea, fără a spune nimic despre calitatea Starfield, este important să ne amintim că Bethesda a făcut întotdeauna acest lucru.

Dincolo de practica obișnuită, din anumite motive, Bethesda face cu o zi înainte sau chiar cu o zi înainte de o interdicție de revizuire, chiar și pentru multe jocuri care au fost perfect bune sau chiar grozave. Au făcut asta pentru mai multe sau mai puține tranșe din toate serialele lor majore la un moment dat. A existat și o perioadă în care au decis că nu vor oferi copii de recenzie înainte de lansare Absolut, deși asta a părut imediat destul de dăunător atunci când chiar și jocurile bune precum Prey au avut rezultate slabe. Dar încă fac chestia cu „interdicția prea târziu de revizuire”.

Aș spune că cea mai importantă dată de reținut este cea a când au apărut copiile de recenzie, care a fost ieri, 17 august. Asta le lasă două săptămâni întregi pentru critici să joace și să revizuiască jocul și ca cineva cu care să se ocupe nebunesc Timp scurt între lansarea copiilor de recenzie și expirarea termenelor de embargo, două săptămâni este grozav, deoarece vedeți asta doar cu jocurile Nintendo de cele mai multe ori. De exemplu, Baldur’s Gate 3 a avut aproape patru zile între apariția copiilor de recenzie și a fi lansate, făcând practic imposibil de revizuit, cu excepția punctelor de vânzare care încearcă să grăbească un număr. Săptămâni mai târziu, recenziile înregistrate continuă să aflu.

READ  În cele din urmă, Marvel's Midnight Suns va fi lansat în octombrie

Dar, având în vedere dimensiunea Starfield, două săptămâni probabil nu vor fi suficiente pentru a experimenta totul și va exista o mulțime de acoperire după lansare pentru a reflecta acest lucru. Din nou, fără a spune nimic pozitiv sau negativ despre conținutul jocului, interdicțiile de recenzii foarte târzii sunt destul de grozave. Și două săptămâni pentru a juca un meci mare este foarte bine. sfârșitul.

Urmați-mă pe TwitterȘi fireȘi YoutubeȘi Și Instagram.

Ia-mi romanele științifico-fantastice Seria Herokiller Și Trilogia Pământului.