„Miracolul”: Recenzie despre Veneția | Recenzii

der/sc: Bogdan George Aptri. România / Cehia / Letonia. 2021. 118 minute

Miracol Este povestea lui Dumnezeu și a unor monștri umani. Al doilea dintr-o trilogie intrigante, povestea morală captivantă a lui Bodjan George Aptri, se împarte perfect între incident și investigație. Soarta unei călugărițe tinere este o explorare a valorii credinței într-o lume plecată în iad. Apetri, constant înfiorător și impresionant, trebuie să călătorească mult pe circuitul festivalului și să atragă distribuitori de artă dedicați.

Țipetele și urletele transmit suferința a ceea ce se desfășoară și leagă stomacul în noduri.

Urmărire de anul trecut nedefinit, care a fost filmat și filmat în același timp, Miracol Este o poveste de sine stătătoare care are loc în același orășel din nordul României. Prima parte se concentrează pe călugărița Christina (Pogarin), în vârstă de 19 ani, în timp ce își părăsește în secret mănăstirea într-o excursie în oraș. Emoționantă, dar asertivă, este o tânără aflată într-o misiune care se simte și ca un personaj de primă audiență într-un film cu Hitchcock. Poate că este mai nevinovată decât Marion Crane, dar încă se îndreaptă către o soartă pe care nu o merită.

Christina împarte un taxi cu șoferul și medicul, care se îndreaptă către același spital în care locuiește. Conversația dintre bărbați este în mare parte o plângere pentru starea lumii și un atac asupra credinței ei. Te poți ruga pentru cancer? Întreabă doctorul. Poți să te vaccinezi cu apă sfințită? Nostalgia pentru vremuri mai bune devine necesară pe tot parcursul filmului. Nostalgia este subliniată de un clip audio care arată o înclinație pentru muzica vintage și canalele de radio care o difuzează, în special înregistrările cântăreței și compozitorului popular Jica Petrescu „Our Elvis”.

READ  Ivo Lena: Totul este la fel, cu excepția culorii părului și a hainelor | muzică

Unbroken Apetri creează o narațiune fluidă și convingătoare, care îl lasă pe spectator să dorească să știe ce urmează. Scenariul său de film pune în mod constant întrebări și apoi oferă suficiente informații și sugestii pentru a aprofunda înțelegerea de către public a ceea ce este în joc. Abordarea regizorului este devastator de eficientă într-o secvență lungă în peisajul rural de rău augur. Știi că ceva groaznic este pe cale să se întâmple. Camera se învârte în jurul a ceea ce va deveni o scenă a crimei, iar vântul și bubuitul tunetelor se adaugă atmosferei. Țipetele și urletele transmit suferința a ceea ce se desfășoară și leagă stomacul în noduri.

Accentul se îndreaptă către inspectorul Marius Breda (Parvo), un detectiv care se împotriveste credinței și apare ca un răzbunător drept. Există ecouri ale filmelor clasice Sidney Lumet (1972). crima, sau x + a (din 1990) în personajul unui polițist care bate joc de statul de drept pentru a-și satisface setea de dreptate. Furia lui este alimentată de atitudinea celor din jur, inclusiv de mănăstirea care se tem de a o afirma pe Christina ca una dintre ei. „Nu era călugăriță, era novice”, a spus mama șefă înghețată. Principalul suspect care refuză să fie piratat și termenul limită pentru eliberarea sa crește presiunea pentru acțiune.

Filmat într-o manieră calmă, strânsă, care face conversațiile tensionate la fel de conversație la marginea scaunului ca orice urmărire cu mașina, Miracol El este, de asemenea, neînduplecat în cerințele pe care le pune actorilor. Ioana Bugarin transmite combinația dintre determinarea dură și fragilitatea emoțională care o face pe Cristina atât de vulnerabilă, în timp ce există frustrarea crescândă a lui Preda, cu Emanuel Parvu, care îi face de înțeles comportamentul șocant.

READ  În „Watcher”, un thriller de urmărire cu o privire feminină

Miracol El își păstrează strânsoarea ciudată pentru două ore aparent rapide și se termină cu imagini care garantează multe de mestecat după aceea.

Companii de producție: East Company Productions, Cineart TV Prague, Tasse Film