Recenzia filmului românesc: Natură, Detox și cinema francez: Se difuzează în prezent online și offline

România Salbatică/România sălbatică a fost un succes major anul trecut, un documentar spectaculos despre natură, care a umplut în aer liber și teatre. Încă mai rulează sporadic în cinematografe alese (cel puțin în București).

Realizarea (Povestea România Sălbatică: filmul filmului) este disponibil în prezent pe platforma online TIFF nelimitatși poate fi transmis în flux în întreaga lume. Culisele din culise sunt fascinante; Îmi amintesc că am urmărit documentarul original și mă întrebam constant cum au fost surprinse anumite momente. Videoclipul este disponibil și din afara României. Pentru și mai multe informații despre proiect și despre decorurile sale spectaculoase și despre fauna sălbatică, puteți citi și interviul nostru cu realizatorii de film aici.

___STEADY_PAYWALL___

TIFF Unlimited găzduiește o colecție solidă de titluri internaționale De asemenea, disponibil doar din România. Cele care pot fi vizionate din alte teritorii sunt mai puține, dar și gratuit și merită foarte mult timpul tău.

Dacă preferați o alternativă fizică la VoD, atunci nu ratați MyFrenchFilmFestivalun proiect online în care poți rezerva bilete și poți urmări de acasă producții în limba franceză (încântătoarea comedie Toate mâinile pe punte este preferatul meu), dar puteți verifica și ce titlu din selecția sa este afișat când este cinema Elvire Popescu in Bucuresti. Teatrul prezintă unul sau două titluri pe săptămână (până la mijlocul lunii februarie). Joia aceasta, de exemplu, îl arată pe cel al lui Philippe Béziat Indiile Galanteun fabulos documentar/remix scenic al operei omonime a lui Jean-Philippe Rameau din 1735.

Cineplexurile îl prezintă și pe cel al lui Vali Dobrogeanu Tabăra/Camp, cu Andrei Șelaru, cunoscut și sub numele de Selly, un muzician și vlogger de 20 de ani de mare succes, și trupa sa 5Gang. Destinat unui public tânăr, și axat pe o tabără de tineret pentru detoxifiere tehnologică, nu este subtil în niciun fel, dar dacă ți-a plăcut efortul anterior al echipei, blockbuster-ul 5 Gang- Un alt fel de Crăciun (2019), acesta este pentru tine.

READ  S-a întâmplat astăzi - această zi din istorie

De Ioana Moldovan, editorialist, [email protected]
(Info foto & credit: Povestea România Sălbatică, filmul fimului // www.facebook.com/romaniasalbatica)