Recenzie: Nespecificat – Cineuropa

Bogdan Farkas în Neidentificat

Neidentificat [+see also:
]
Si Bogdan George AbetryO urmărire a debutului său bine primit Emis [+see also:
interview: Ana Ularu
]
Un alt memento al poliției, așa-numitul „braț lung al legii”, nu reușește să ne protejeze cu adevărat. Florin (Bogdan Farkas), Detectivul din centrul acestui film lung și istovitor, își desfășoară propriile crime ipotetice în investigarea misterioasei arderi a două hoteluri turistice. O reclamă șocantă pentru competența forțelor de ordine regionale romane și o viziune frustrantă și confuză pentru public, filmul este prezentat în competiția Meet the Neighbours din Festivalul Internațional de Film de la SalonicDupă ce a câștigat premiul special al juriului după premiera ei în IFF din Varșovia luna trecută.

(Articolul continuă mai jos – informații comerciale)

Lanț de corzi

Într-un moment în care telespectatorii vor avea deja îndoieli cu privire la poliție, după ce au expus nenumărate forțe de corupție și comportament necorespunzător din întreaga lume, activitatea lui Abetri în Neidentificat Se pare că se complace în acest fenomen și profită de el. Aproape că s-a adresat publicului ca șef de district Saif (un actor veteran Vasily MoraroAmuzant, rigid) face glume rasiste pe scena inițială și se mândrește cu tot felul de înșelăciuni, preferate murdare și neprofesionalism; Imediat filmul este inundat de un ton jenant auto-referențial. Apoi, Florin se angajează în poliție cu adevărat fictivă în afara cărții pe care chiar i-a atras atenția chiar polițistul Nicholas Cage din New Orleans. Locotenent rău Ar fi considerat un băiat excesiv. Totul destabilizează filmul rupt între tonuri concurente de satiră sporită și realism bazat pe personaje.

READ  Proiectul „Focus on Griffitsi” | Teatru și cinema

Primul capitol contemplativ este sudat într-un al doilea și un al treilea care par să fie ridicat dintr-un film complet diferit de Schlocker. Florin, din motive care nu sunt clare (șeful său îl numește chiar „Gemeni”) insistă să accepte un caz de la colegul său de vacanță Rado, încercând să găsească vinovatul din spatele atacurilor incendiare asupra a două hoteluri deținute de același om de afaceri local. . Principalul suspect este analfabetul Romani Panell (nou-venit Dragos Domitro), Pe care Florin îl manipulează inteligent după arestare, batjocorindu-l și jignindu-l pentru a-și dovedi nevinovăția. Panell este paznic de noapte la un alt hotel al aceluiași proprietar, iar Florin l-a adus la bord ca aliat în ancheta sa cu oferte misterioase de locuri de muncă mai casual.

După cum știm în continuare, Florin (și structura narativă a filmului) ascundeau informații mai necunoscute despre cariera și viața sa personală. Are o datorie uriașă, banca locală a amenințat că îi va lua mașina înapoi, iar soția profesorului de muzică l-a lăsat la școala sa. Aceste două dungi converg asupra lui într-un punct culminant în care comportamentul său este aproape nerealist.

Un mod intuitiv de a descrie rolul regizorilor de film este de a supraveghea „gestionarea tonurilor”. Comparativ cu munca sa pe Emis, Apetri nu poate vinde evoluțiile haotice care au urmat; Noi, ca spectatori, ne străduim să cumpărăm povestea sau să ne suspendăm neîncrederea, deoarece ne duce la un teritoriu confuz. Coloana sonoră este plină de piese de pian ale lui Chopin în momente contrastante, o aluzie directă la ocupația de dragoste pierdută a lui Florin, pe care încă o tânjește. Dar pentru noi, cu motivele lor circulare ornamentate, aceste indicii muzicale reprezintă o ironie dramatică care nu poate fi atinsă, o plângere pe care filmul nu o merită cu adevărat.

READ  Toronto Film Critics Association alege Nomadland ca cea mai bună imagine a anului 2020 | divertisment

Neidentificat Este o producție comună din România (Fantascope Films), Letonia (Tasse Film) și Republica Cehă (Cineart Production).