Recenzie | Studiul rectului sporturilor estoniene. El este de așteptat să fie „Echipa B” pentru teatru dramatic

Recenzie |  Studiul rectului sporturilor estoniene.  El este de așteptat să fie „Echipa B” pentru teatru dramatic

Teatrul de zi cu zi sunt două cuvinte care provoacă reacții foarte diferite. Există oameni pentru care acest lucru face o grimasă profundă de durere, iar pentru ei simbolizează ceva care dispare rapid, este superficial și chiar lipsit de importanță. Aceștia tind să fie oameni care spun ceva despre cum în fiecare seară se întâmplă din nou un miracol în teatru în diferite nuanțe și, conform stereotipului, atunci când vorbesc despre asta, trebuie să-și întoarcă ochii pe dos și să vorbească puțin mai încet și mai liniștit. . În al doilea rând, avem oameni care vorbesc despre același material care se repetă la nesfârșit în teatru și se întreabă, puțin mai supărat, unde este materialul care ar trebui să vorbească despre vremurile actuale, punctele dureroase actuale și problemele stringente. Conform stereotipului, oamenii din primul grup ar trebui să meargă să-l vadă pe fratele Antigonă, pe Maica Oedip și pe ceilalți altceva. În viața reală, această teorie este probabil o prostie, deși încă bănuiesc că nu sunt mulți oameni care să laude și să se bucure în mod egal de producția lui Ojasoo-Undi și de coproducția Kinoteatr și Dramateatr „B-team”. Pe de o parte, Ojasool, cu trecutul său NO99, trebuie să aibă ceva în comun cu Kinoteatr sub forma unei reacții rapide la ceea ce se întâmplă în societate în acest moment, dar, după cum puteți vedea din imaginea însoțitoare, acest gen poate și fi practicat în mai multe moduri, fie mai dur, fie superficialitate.