Recenzii de filme: Lansări noi 11 august

Click pentru a mari

• Universal Pictures
  • Ultimul zbor al lui Demeter

un foc ***

În cea mai mare parte a ultimului deceniu, Christian Petzold a creat filme menite să ne facă să ne simțim inconfortabil; Deci, cum a fost când a decis să facă un studiu personal destul de simplu asupra acelui trop onorat, Portretul artei ca un idiot complet? Tipul în cauză este Leon (Thomas Schubert), un scriitor care a venit pe malul mării baltice acasă a prietenului său Felix (Langston Opel) pentru a-și termina cel mai recent roman. Dar ei descoperă că mama lui Felix a rezervat dublu casa cu un alt oaspete, Nadja (Paula Beer), trimițându-l pe Leon într-o spirală de anxietate, amplificată de incendiile de vegetație din apropiere. În primele aproximativ 90 de minute, Petzold și echipa sa construiesc o poveste minunat de plăcută, deoarece interpretarea lui Schubert evocă minunat ego-ul fragil și starea constantă de entuziasm a lui Leon, subliniată de designul sonor care ridică insectele care bâzâie în întreaga lume. o casa. Este pe cale să devină un knockout absolut – până când unele evoluții ale complotului din actul al treilea îl fac să pară o încercare disperată de a-l răscumpăra pe Leon și de a-i oferi un final fericit. O vizionare ulterioară ar indica faptul că Petzold se joacă ironic cu acele idei și că oferă genul de final ambiguu pe care îl preferă în general. E doar un sentiment un foc Este mult mai bine când Leon este dezordonat decât atunci când Petzold încearcă să rezolve problema. Disponibil pe 11 august la Broadway Center Cinemas. (NR)

inima de piatra**
Într-o epocă a serviciilor de streaming care încearcă să devină casa scenelor mari și stupide de acțiune, singurul lucru pe care îl pierd este genul de film cu un titlu hiper-descriptiv precum Ace’s High, care va include inevitabil un erou pe nume Ace. care este fie pilot, drogat sau cel mai probabil ambele. Heart of Stone îl joacă pe Gal Gadot în rolul lui Rachel Stone, care la început pare a fi un hacker suav membru al unei echipe de agenți MI6 în stil Misiune: Impossible, incluzând și un agent de teren interpretat de Jamie Dornan. Dar asteapta! Stone este de fapt un agent cu numele de cod Nine of Hearts, care lucrează sub acoperire pentru un ONG secret de buniști numit Charter, a cărui tehnologie avansată AI a fost vizată de răufăcători. Este greu de evitat să începi să observi că Gadot a încurcat incredibil de bine – nu la fel de mult ca un super spion, ci ca cineva care încearcă să-i păcălească pe alții că nu este o super spionă. Scenariul, care este creditat lui Greg Rucka (The Old Guard) și Allison Schroeder (Hidden Figures), nu face o treabă deosebit de bună în a explica de ce viclenia sub acoperire este importantă în primul rând dacă personajul este, în teorie, mult mai bine la toate chestiile astea decât hainele de spion.tradiționale. Ceea ce au mai rămas sunt câteva bucăți de thriller distractiv de două ore, care se amestecă stângaci cu idei precum cum să folosești marea putere și influența dezumanizantă a algoritmilor de parcă acesta ar fi un film despre idei, când vreau să spun, haide… titlul este inimă de piatră. Disponibil pe 11 august prin Netflix. (PG-13)

Joule **
Chiar îți oferă o apreciere pentru cum este unicornul în film ET A fost când vezi un flop care încearcă să prindă aceeași magie. În această drăguță dramă SF, văduvul septuagenar Milton Robinson (Ben Kingsley) locuiește într-un oraș mic din Pennsylvania, unde își petrece timpul exprimându-și nemulțumirile mărunte la ședințele primăriei. Apoi, o farfurie zburătoare se prăbușește în curtea din spate a lui Milton, cu pilotul extraterestră – o creatură la care începe să o numească Jules (casdoria veterană Jade Quon) – devenind un oaspete neașteptat. De fapt, scenaristul Gavin Stickler găsește un unghi destul de ingenios în povestea vizitei sale extraterestre, în care Milton și cei doi prieteni ai săi geriatri (Jane Curtin și Harriet Sansom Harris) îl transformă pe Jules inexpresiv într-un substitut alternativ pentru cealaltă conexiune umană pierdută. de a trăi singur, în același mod în care ET a devenit un surogat pentru tatăl absent al lui Elliot. Dar, în timp ce Harris are un moment de vulnerabilitate sfâșietoare, Kingsley oferă o performanță care este atât de departe de a oferi o conexiune emoțională, de parcă dezorientarea demenței în stadiu incipient al lui Milton ar fi singura trăsătură definitorie a personajului său. Apoi sunt eforturile grăbite și cu jumătate de inimă de a introduce o conspirație guvernamentală în amestec, distragerea atenției de la ideile centrale. Este o implementare dezamăgitoare a ideii că un explorator spațial le poate aminti oamenilor cât de mult doresc să-i numească acasă pe cei la care țin. Disponibil pe 11 august în cinematografe. (PG-13)

Națiunea Lakota împotriva Statelor Unite ***
Vedeți revizuirea caracteristicilor. Disponibil pe 11 august la Broadway Center Cinemas. (NR)

Ultimul zbor al lui Demeter ** 1/2
Regizorul André Øvredal încearcă să treacă pe marginea cuțitului dintre filmul de groază satisfăcător și adaptarea fidelă a unui capitol omis de obicei din filmul lui Bram Stoker. Dracula, rezultatul nu este suficient de eficient în nici unul. Este povestea unei goelete rusești închiriate în 1897 pentru a aduce niște mărfuri exotice din România în Anglia — alertă spoiler: este cufărul care conține un anume vampir emblematic — așa cum este spus din perspectiva doctorului proaspăt sosit al navei, Clemens (Corey Hawkins). Øvredal a supravegheat unul dintre cele mai bune filme de groază în spațiu închis din ultimii ani în 2016 Anatomia lui Jane Doe, aici el folosește eficient colțurile și colțurile umbrite ale navei și punțile pline de furtuni ca ascunzătoare pentru versiunea lui cu aripi de liliac a lui Dracula (Javier Botet), fără a se zgâri niciodată cu sângerarea și carnagiul cu rating R. Dar echipa de scenarii De asemenea, vrea să facă ceva serios și încărcat de moarte. El amestecă rasismul pe care Clemence îl întâlnește ca un negru educat și experiența unei românce (Aisling Franciosi) ca victimă a lui Dracula cu lucruri aproape absurde precum căpitanul navei (Liam Cunningham). anunţându-şi retragerea după această călătorie. La un moment dat, ar putea fi înțelept ca toți cei implicați să decidă: „Da, sigur, asta se bazează pe o poveste literară clasică, dar haideți să facem un film grozav cu monștri”. Disponibil pe 11 august în cinematografe. (e)

Generare pod **
Lucrul despre sarcasm este că ajută foarte mult dacă ai un sentiment puternic despre ceea ce este sarcasm. Nu este ușor de observat în povestea SF a scriitoarei/regizoarei Sophie Bart, care plasează un New York futurist în care cuplul căsătorit Rachel (Emilia Clarke) și Alfie (Chiwetel Ejiofor) decid să opteze pentru o procedură nouă și exclusivă prin care pot concepe. un fat. Complet închis într-o carcasă exterioară din plastic. Confortul tehnologic este în mod clar cel puțin parțial obiectivul lui Bart, deoarece asistenții AI, cum ar fi asistentul de acasă al cuplului Alexa și terapeutul virtual al lui Rachel, dezvoltă trăsături ciudate de personalitate. Cu toate acestea, există și un subtext în slujba lui Alfie de academic concentrat pe botanică, pierzând urma lumii naturale, împreună cu un mic indiciu de licență tehnologică care limitează cât de mult „deținem” lucrurile pe care credem că le deținem. Totul pare să se îmbine în căutarea unor replici, cu o coloană sonoră și ritmuri care îl fac să sune imitând vag un film cu Woody Allen și evocând astfel dormit (Și litera „Alvy” se adaugă cu siguranță la Woody-ism.) Momente distractive apar periodic, în special prin interpretarea lui Ejiofor ca tată reticent care se află în postura de îngrijitor al podului și o secvență în care un tehnician povestește FIV ca un reporter sportiv. Nu există niciodată un sentiment de recompensă sau o percepție a acesteia Generarea podului Nu a găsit nimic concludent de spus despre viața modernă sau despre viața viitoare. Disponibil pe 11 august în cinematografe. (PG-13)

READ  Marea poveste a lui Richard DeMarco