Dieta mediteraneană este foarte bună pentru tine. Iata de ce.

Dieta poate avea, de asemenea, beneficii profunde pentru sănătate în timpul sarcinii, a spus dr. Anum Sohail Minhas, MD, profesor asistent de medicină la Johns Hopkins Medicine. în Un studiu recent Printre aproape 7.800 de femei publicate în decembrie, cercetătorii au descoperit că cele care au urmat dieta mediteraneană îndeaproape în timpul concepției și la începutul sarcinii aveau un risc redus cu 21% de a avea orice complicații ale sarcinii, cum ar fi: eclampsie, Diabetul de sarcină sau nastere prematura.

„Se pare că există cu siguranță un efect protector”, a spus dr. Minhas.

În sine, a spus dr. Heffron, dieta mediteraneană nu este un panaceu – nu vă va elimina șansele de a dezvolta boli cardiovasculare și nici nu va vindeca boala. Este important ca oamenii să acorde atenție și celorlalți Principiile sănătății inimiicum ar fi exerciții fizice regulate, somn adecvat și nu fumatul.

Zumpano a spus că dieta poate ajuta la pierderea în greutate, dar totuși trebuie să vă urmăriți caloriile.

„Mâncărurile bogate în nutrienți nu sunt neapărat sărace în calorii”, a spus dr. Heffron, menționând că dieta include alimente precum uleiul de măsline și nucile, care sunt sănătoase pentru inima, dar bogate în calorii și pot duce la creșterea în greutate dacă sunt consumate în porții mari. . Dar dacă îți schimbi dieta de la una bogată în calorii, grăsimi saturate și zaharuri adăugate, de exemplu, la una care acordă prioritate legumelor, fructelor și proteinelor mai slabe, ar putea duce la o oarecare pierdere în greutate, a spus el.

Cu toate acestea, dieta mediteraneană nu este concepută ca un stratagem pentru a pierde rapid în greutate. Mai degrabă, ar trebui să inspire o schimbare pe termen lung a comportamentului alimentar. în un studiu Printre peste 30.000 de oameni care trăiesc în Italia, de exemplu, cercetătorii au descoperit că cei care au urmat dieta mediteraneană îndeaproape timp de 12 ani au avut mai puține șanse de a fi supraponderali sau obezi decât cei care au urmat dieta mai puțin îndeaproape. A studiază mai mic, publicat în 2020, a înscris 565 de adulți care au pierdut intenționat 10% sau mai mult din greutatea corporală în anul precedent. S-a descoperit că cei care au raportat că aderă îndeaproape la dieta mediteraneană au avut de două ori mai multe șanse de a menține pierderea în greutate în comparație cu cei care nu au urmat dieta îndeaproape.

READ  Cercetătorii chinezi propun transformarea asteroizilor „Armageddon” cu rachete

Dacă abia începeți să urmați dieta mediteraneană, există dovezi limitate care să sugereze că este posibil să observați unele îmbunătățiri cognitive – inclusiv atenție, vigilență și automulțumire, conform O analiză a studiilor publicate în 2021 În primele zece zile sau cam așa ceva. Zumpano a spus că, pentru a exista câștiguri durabile, pe termen lung, în ceea ce privește sănătatea inimii, oamenii trebuie să se țină de aceasta, în mod ideal pe tot parcursul vieții.

Cu toate acestea, a adăugat ea, dieta permite o oarecare flexibilitate; Brownie-ul ocazional sau friptura nu-și vor anula beneficiile generale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.