Samba de Amigo: Recenzie Party Central (Switch).

Samba de Amigo revine în formă Switch! A trecut ceva timp de când l-am văzut ultima oară pe Amigo la actualizarea Wii a jocului de muzică clasică care le-a legănat pe Maraca. Samba de Amigo: Party Central este un nou titlu (lansat alături de jocul Apple Arcade) cu noi moduri de joc și o mulțime de muzică nouă pentru serie. Această nouă intrare face să înceapă petrecerea?

Povestea inițială de la începutul jocului se învârte în jurul lui Amigo, o maimuță primată care a pus stăpânire pe o maraca legendară însărcinată să salveze lumea cu muzica. Este exact același început ca jocul Samba de Amigo Party-To-Go care a fost lansat recent pe Apple Arcade. Singura diferență este că versiunea Apple Arcade are un mod poveste care implică echipa de joc Samba de Amigo. Cu Party Central, obiectivul tău înalt rămâne în așteptare, petrecerea fără sfârșit așteaptă doar pe Amigo.

În această nouă ediție a seriei Samba de Amigo, există o gamă largă de muzică pe care să o rockezi și să te bucuri, cu câteva melodii mai vechi (câteva din versiunile anterioare) până la niște muzică pop captivantă din 2010-2020. Aveți, de asemenea, câteva melodii Sega/Sonic acolo (și chiar mai multe dacă obțineți pachetele de muzică deluxe sau individuale), cu mai multe DLC de adăugat celor 40 de melodii de lansare. Există un amestec bun de muzică aici, iar atractivitatea setlist-ului depinde de cât de mult îți pasă de muzica pop. Sincer să fiu, recunosc majoritatea melodiilor din ultimii ani doar pentru că au fost în reclame, dar asta nu înseamnă că nu funcționează atunci când îți scuturi maracasul.

În timp ce jocurile Samba de Amigo se concentrează pe utilizarea comenzilor de mișcare/Maracas, din fericire, Sega a reușit să folosească comenzile de mișcare. Puteți folosi în continuare comenzile de mișcare sau puteți utiliza butoanele sau stick-urile JoyCon.

READ  Design clasic IKEA reimaginat pentru 2023

Comenzile de vibrație/mișcare ale JoyCon sunt în cea mai mare parte acceptabile și, așa cum se întâmplă adesea cu comenzile de mișcare, nu sunt foarte precise. De asemenea, se obișnuiește cu ceea ce îți cere jocul. Partea de sus, de mijloc și de jos reprezintă locul în care scuturați controlerele, nu le ridicați în sus sau în jos. Au fost de multe ori când jocul a recompensat mișcările incorecte. Cu toate acestea, nu recunoaște cu ușurință când o faci bine. Încă nu știu prea bine cum judecă notele lungi care trec între buclele de feedback, deoarece a fost foarte generos.

Cealaltă opțiune de control vă permite să jucați fără nicio mișcare, deoarece puteți folosi fie bastoanele, fie butoanele pentru a lovi bătăile. Am găsit că acest mod este funcțional când vine vorba de note obișnuite, dar devine dezordonat când afișează note lungi care trebuie urmate de-a lungul mai multor bucle.

Modul ritm este destul de simplu, deoarece este, practic, o opțiune de redare rapidă, în care alegi o melodie și pleci. Există o gamă largă de muzică și mai multe niveluri de dificultate pentru a încerca să obțineți un scor bun. În timpul cântecului, puteți da un mic joc de ritm. Sunteți dus pe un alt ecran unde poate fi necesar să petreceți ceva timp balansând racheta pentru a lovi mingea, lovind terenuri mai rapide sau o serie de mișcări. În funcție de mini-joc, se poate încurca cu scorul și lanțul tău, ceea ce nu este ideal atunci când vrei doar să obții cel mai înalt rang pentru melodie.

Modul World Party îl confruntă pe prietenul tău într-o luptă regală cu alți prieteni din întreaga lume online, cu șaisprezece jucători care luptă în grupuri mai mici pentru a evita să fie învinși. Acest mod vine cu power-up-uri/arme care pot încurca progresul cuiva. M-am trezit afectat de oamenii care îmi distrug direct scorul eliminând feedback-ul primit. Având în vedere de câte ori am fost lovit de acest articol, a fost foarte frustrant. Nu am găsit niciodată posibil să mă întorc din asta. Nu este un mod Battle Royale rău, dar articolele pot fi prea puternice pentru a se întoarce.

READ  Knockout City nu afișează statisticile dvs. generale, ceea ce este o problemă

Party for Two este doar un mod pentru doi jucători în care poți să cânți o melodie, să ai o confruntare pentru a cuceri publicul sau să sari într-un joc de Love Checker. Love Checker se referă la compararea progresului ambilor jucători și la modul în care sunteți sincronizat să vă evaluați compatibilitatea!
Există și mini-jocuri de ritm unde poți alege dintre mini-jocuri care apar în timpul melodiilor. Aceste jocuri sunt destul de bune, dar nu văd oameni grăbindu-se să joace multe dintre aceste mini-jocuri.

De asemenea, puteți juca Party Central online. Puteți găzdui o cameră sau puteți găsi o cameră cu 2-4 jucători pentru a participa. Nu am avut probleme, dar va trebui să vă asigurați că aveți o conexiune decentă la internet. De câte ori l-am încercat, erau unii oameni care așteptau să-și ia o jucărie, dar tot găseau una.

După modul de joc de ritm mai tradițional, StreamiGo este celălalt mod de care am fost atras. StreamiGo constă în provocări bazate pe sarcini, toate în încercarea de a câștiga mai mulți adepți. Pur și simplu învingerea cântecului poate să nu fie suficientă pentru a îndeplini criteriile de provocare. De asemenea, poate fi necesar să obțineți mai multe perfecțiuni sau să obțineți o anumită notă.

Party Central, așa cum sugerează și numele, este mai potrivit ca un joc de petrecere, unul pe care îl veți juca cu prietenii pentru un pic de distracție. Dacă nu ești un fan al seriei, poate fi greu să treci cu vederea lipsa modurilor care te țin investit în jocul single-player. Nu există deblocări de cântece sau vreun stimulent în afară de creșterea nivelului pentru a obține articole personalizabile sau mai multe monede de aur.

READ  Slack backtracks pe caracteristica conexiunii abuzive - securitate - cloud - software

Și din moment ce veți vedea o mulțime de Amigo dansând pe ecran (când nu încercați frenetic să țineți pasul cu toate notele care zboară prin jur), vă puteți personaliza maimuța. Pe măsură ce joci, câștigi bani pe care să-l cheltuiți pe pălării, maracas, ținute/ținute și chiar și sunetele pe care le fac maracas-ul atunci când lovești o notă muzicală. Există o gamă largă de produse cosmetice pentru a-ți decora Amigo în orice fel. Unele articole necesită boabe de cafea, care sunt o a doua monedă pentru monedele pe care le colectați pentru majoritatea lucrurilor. Pare un pas prea departe, deoarece nu folosiți bani reali pentru a cumpăra această monedă. În plus, există puține stimulente pentru a încerca să colectați articole greu de cumpărat, deoarece există atât de multe alte lucruri de purtat.

Samba de Amigo: Party Central este un joc de petrecere potrivit pentru cei cărora le place să se miște și să-și scuture brațele la ritm. Diferitele moduri oferă ceva pentru jucătorii singuri și multe altele. Cu toate acestea, este păcat că jocul Apple Arcade este singura versiune care vede un mod poveste. Samba de Amigo este un serial distractiv. Sperăm că Sega nu ne va face să așteptăm prea mult pentru mai multe pentru a continua petrecerea.

Evaluare: 3,5/5