Scaun de joc Mavix M9 – Recenzie 2021

Herman Miller X Logitech G Embody iese în evidență ca fiind unul dintre cele mai elegante și mai compacte dispozitive Scaune de jocȘi, la 1.500 de dolari, este mult mai scump pe care l-am văzut. Mavix oferă scaune de joc alternative, similare cu Herman Miller, care împărtășesc un stil simplu, foarte ajustabil, costând în același timp mult mai puțin. La 999,99 USD, Mavix M9 este încă destul de scump pentru un scaun de joc, dar simțul, calitatea construcției și ergonomia ajută la justificarea prețului și îl fac o alternativă convingătoare pentru orice jucător care încearcă să încorporeze.

Structură elegantă

La fel ca M5, M9 este diferit de scaunul dvs. obișnuit de jocuri. Este mai aproape de Herman Miller X Logitech G Embody decât mai multe scaune înclinate pentru jocuri precum SecretLab Titan. Are o dimensiune mai mică și o greutate mai mică decât concurenții săi, cu accent pe sprijinirea doar a acelor părți ale corpului care au nevoie de sprijin, mai degrabă decât forțarea utilizatorului cu căptușeală. Scaunul este disponibil în culoarea alb, negru, negru, alb, negru și gri; Aici nu veți găsi culori luminoase pentru jucători.

Spătarul scaunului este format din două părți: partea superioară a spătarului și partea inferioară a spătarului. Spatele superior este realizat din piele artificială flexibilă peste o țesătură durabilă și agățat de un cadru. Suportul lombar este o țesătură din plasă, care este, de asemenea, atașată la un cadru, care este fixat pe o balama cu arc fixată în spatele superior; Oferă suport flexibil și stabil pentru spate. Tetiera, confecționată din același material din piele sintetică suspendată ca și spătarul superior, se atașează în partea de sus a scaunului și se poate înclina în sus și în jos pe o balama solidă. Aceste materiale agățate nu au materiale de umplutură tradiționale, dar materialele din țesătură și piele artificială oferă suficient de moale și moale pentru a se simți moi și de susținere.

Scaunul este bine amortizat, dar nu voluminos. Sub aceeași piele elastică, cum ar fi spatele superior și tetiera, este instalată o spumă densă, dar moale și rece, cu memorie de gel. Aceasta este una dintre marile îmbunătățiri pe care M9 le are față de M5 și M7. Scaunele Mavix mai ieftine folosesc o plasă încadrată pentru scaunele lor, care sunt durabile și confortabile, dar nu la fel de distractive ca spuma cu memorie.

READ  Furnizor chinez de GPU: Am primit carduri GeForce RTX 40 în august

Baza M9 este din plastic dens, dar baza metalică era mai bună. Plasticul nu arată fragil sau fragil, dar oțelul sau aluminiul solid sunt mai liniștitoare pentru utilizarea pe termen lung. Deși baza nu este impresionantă, roțile cu siguranță sunt. M9 folosește roți Mavix, care sunt roți înguste din cauciuc care se rostogolesc ușor și se simt rezistente. Un material mai moale decât de obicei pentru roți ar trebui să protejeze podelele dure de frecare, lucru pe care roțile din plastic dur și metal le fac cu ușurință. Roțile sunt, de asemenea, blocabile, cu pârghii pe care puteți face clic cu piciorul. Roțile de blocare sunt rare pe scaunele de joc, ceea ce este o caracteristică excelentă dacă doriți să vă țineți scaunul în poziție.

Antropomorf

Adunarea M9 împreună este un proces ușor. Roțile și cilindrul pistonului cu gaz sunt ciocănite pe bază. Puneți scaunul pe cilindru. Mutați scaunul înapoi în scaun și fixați-l în poziție. Atașați cotiere și tetieră. esti gata! Nu este nevoie să instalați o plintă sau să răsturnați un scaun semi-asamblat pentru a-l instala. Procesul nu este la fel de confortabil ca Embody, care ajunge complet asamblat, dar este mai simplu decât majoritatea celorlalte scaune de joc.

Reglaje confortabile

Vorbind despre Embody, M9 are aproape la fel de multe modificări ergonomice ca scaunul Herman Miller mai scump (deși M5 mai puțin costisitor prezintă majoritatea acelorași moduri). Pentru început, întregul spătar al scaunului poate fi ridicat și coborât folosind un mecanism de trepte pentru a-și regla înălțimea în raport cu scaunul. Mecanismul este puțin complicat. Face clic în timp ce îl trage în sus și resetează după ultimul clic din partea de sus pentru a reveni în jos. Este un clic mai puternic decât veți experimenta cu M5, deci este mai puțin probabil să fie resetat din greșeală. Încă tinde să facă clic în sus când stai așezat într-o poziție întinsă. Blocarea mecanismului a fost binevenită.

READ  Acest laptop modular promite durabilitate și upgrade-uri DIY

Pe partea de sus, modificarea înălțimii spătarului scaunului este grozavă. Scaunul poate, de asemenea, să alunece înainte și înapoi în raport cu spătarul scaunului, oferind adâncime reglabilă în funcție de cadru și postură. Acest mecanism este o alunecare moale care se ține pe loc cu o manetă.

Tetiera poate fi înclinată în sus și în jos pentru a se adapta la poziția capului. Secțiunea de susținere lombară „variabilă dinamică” a scaunului nu este reglabilă în mod activ, dar se conformează automat cu spatele inferior datorită celor două arcuri ale sale. Se curbează suficient pentru a oferi o presiune ușoară, dar nu prea severă, pentru a susține partea inferioară a spatelui. Cotierele sunt reglabile pe înălțime și pot aluneca înainte și înapoi și se pot roti în trei unghiuri diferite.

Rularea mânerului în partea stângă a scaunului vă permite să vă înclinați 127 de grade și să înclinați ușor scaunul și să înclinați semnificativ spătarul scaunului în acest proces. Nu este așezat la fel de profund ca unele dintre celelalte scaune de joc, dar este total confortabil. Doar aveți grijă când stați pe spate, mai ales dacă vă place înălțimea spătarului scaunului; Tindeți să faceți clic pe o crestătură suplimentară în proces, care poate reseta înălțimea din spate din această poziție.

Scaun de joc Maafix M9

Scaune luxoase

M9 este de sprijin și confortabil. Se simte similar cu aspectul Embody, ceea ce este un lucru bun, având în vedere că prețul M9 nu este destul de ridicat, dar totuși abrupt. Se simte bine sub și împotriva spatelui meu, cu sprijin delicat pentru partea inferioară a spatelui și a capului. De asemenea, se rostogolește mai ușor și este mai fin decât SecretLab Titan. Scaunul nu-mi acoperă complet spatele, ca majoritatea scaunelor de jocuri (inclusiv Titan), dar nu este necesar; Suportă toate punctele care necesită asistență, cu o mulțime de navigare pentru orice altceva.

READ  Grantley Smith de la Beautiful Pictures regizează o nouă reclamă TV pentru Tegel Takeouts - Rezumatul campaniei WA

Garanție

La fel ca toate scaunele Mavix, M9 vine cu o garanție limitată de 12 ani, care nu este atât de bună pe cât pare. Garanția acoperă toate defectele, inclusiv înlocuiri de livrare pentru o perioadă de 2 ani. Timp de trei ani după aceea, garanția acoperă toate defectele, dar plătiți transportul. Mai mult, partea completă a garanției de 12 ani se aplică doar cadrului metalic al scaunului, care este mult mai puțin probabil să aibă probleme decât plasticul sau tapițeria. Cu toate acestea, o garanție eficientă de cinci ani este bună pentru un scaun de jocuri.

Scump și îngrijit

Mavix M9 este un scaun de jocuri scump în comparație cu majoritatea alternativelor, dar nu este Precum Majoritatea celorlalte scaune de jocuri. Este un scaun mai elegant, mai simplu și mai reglabil, conceput pentru a lua după ofertele lui Herman Miller mai mult decât Secret Lab. Prețul său de 1.000 de dolari este încă prohibitiv, dar este încă două treimi din costul Imbody și oferă o potrivire similară, confortabilă și personalizabilă. Arată și se simte excelent și are o garanție peste medie (deși nu la nivelul lui Herman Miller).

Dacă doriți să vă relaxați pe un scaun de joc, aceasta este o alegere excelentă. Dacă doriți să cheltuiți mai puțin pe o ergonomie similară, Mavix M5 oferă moduri similare, cu un design mai axat pe ochiuri și roți mai late pentru puțin peste jumătate din prețul M9. În afară de asta, dacă sunteți în căutarea unui scaun de joc tradițional, suntem încă un mare fan al SecretLab Titan, alegerea editorilor noștri.