Sper că critica mea sinceră nu arde poduri – TV3

Brigitte a interpretat-o ​​pe Annika Vaness, secretara recepționistei din „Dr. Silva”, o blondă pe jumătate acoperită, a spus ea. „Am făcut o treabă bună în rolul Annikei, pentru că doar o persoană inteligentă poate juca un prost. Oamenii au crezut în prostia mea și nu m-au recunoscut pentru caracterul meu”, a scris Brigitte în cartea sa.

Potrivit Brigitte, totul a fost bine până când dragostea s-a încheiat – adică s-a confruntat cu probleme de producție în timpul filmării celui de-al doilea sezon. „Am simțit că întregul proiect a fost puțin grăbit și puțin imprudent. Erau prea puțini oameni la lucru pentru a asigura buna funcționare a tuturor membrilor echipei”, spune Hunt.

Ulterior, în cartea sa, Hunt descrie mai multe incidente neplăcute care l-au făcut să simtă că lucrurile nu sunt tocmai în regulă. De exemplu, odată a trebuit să rateze o zi întreagă de la universitate, dar la sfârșitul zilei s-a dovedit că nu era deloc nevoie de el pentru filmări. „Întotdeauna trebuie să aștepți mult în timp ce filmezi un film, dar, în opinia mea, a fost o pierdere de timp din cauza poverii suplimentare pentru producător”, se plânge Hunt.

În același timp, Brigitte își amintește un caz când a întârziat la o filmare cu o oră și jumătate, pentru că pur și simplu nu a putut să ia autobuzul pe care trebuia să-l ia, ci a trebuit să aștepte următorul autobuz. Apoi producătorul principal l-a insultat în față și niciunul dintre co-actori nu s-a prezentat pentru a-l apăra pe Young Hund. „Mi-am exprimat cu voce tare că nimeni în orice situație nu va țipa vreodată la mine și că autobuzul era plin și nu era vina mea. Am plâns în camera de machiaj timp de 45 de minute după aceea. Am fost atât de dezgustat și de jenat.”

READ  Râul Pärnu suferă de o poluare extinsă a suprafeței Estonia

Cu toate acestea, a fost o persoană care a venit să-l consoleze și aceea a fost Etta Ever. O singură propoziție, „Nu plânge”, a fost suficientă pentru ca Brigitte să-și șteargă lacrimile și să-și adune forțele din nou. Printre altele, Brigitte adaugă că bărbații egoiști și încăpățânați cu care ea nu este de acord pătrund adesea în scena filmului. „Sper că critica mea sinceră nu va arde poduri. „În același timp, această producție oricum nu m-a dus nicăieri după acel spectacol, așa că probabil că am ars deja poduri până atunci”, crede Hunt.

Din cauza acestor tensiuni, Brigitte a cerut să fie eliminată din serie. „Eram în afara acestui rol, iar filmările erau, de asemenea, îndepărtate din punct de vedere logistic și nu aveam timp pentru alte lucruri. Aveam universitate, un alt loc de muncă și o viață personală, iar acest serial nu era nimic mai mult decât ceea ce mi-a luat. financiar, emoțional sau în viitor. Nu cred că m-a mai dezvoltat.” Hunt explică motivele plecării sale.

Urmărește serialul Dr. Silva pe TV3Play!